וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ הישראלי שהפך ללהיט מפתיע במרוקו

10.11.2017 / 8:33

"פתאום, במוצאי שבת, קיבלנו במוקד התמיכה שלנו כמות פניות מטורפת ממרוקו - באנגלית ובערבית", מספר דני שטיינברג, מייסד שותף וסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ב-Workey. "כמות ההרשמות לאפליקציה שלנו עלתה ברגע במאות משתמשים"

מרוקנית עם סמארטפון. ShutterStock
הצעירים במרוקו רוצים לעבוד בהיי-טק./ShutterStock

ביום חמישי, 26 באוקטובר, לפני כשלושה שבועות, זכתה חברת workey הישראלית לכתבה מפרגנת באתר הטכנולוגיה המוביל TechCrunch. הסטארט-אפ קיבל חשיפה משמעותית בארה"ב ובאירופה אך ביום שבת בשבוע שעבר הפכה החברה במפתיע ללהיט במדינה בה היא לא משקיעה כלל בפרסום - מרוקו.

כתבה על השירות שמספקת החברה הישראלית פורסמה בערוץ הטלוויזיה הגדול במדינה - 2M News, הזוכה ל-84 אחוזי רייטינג, לדברי החברה (לכתבה, דקה 25:14). כמה ימים לפני הכתבה הטלוויזיונית פורסמה כתבה באתר החדשות המרוקני, El Fagr, לו כ-8 מיליון גולשים. הכתבה הציגה את השירות אך המילה "ישראל" לא הוזכרה שם אפילו פעם אחת.

workey הוא סטארט-אפ ישראלי שהופך את תהליך ההשמה בעולם ההיי-טק לחכם, ממוקד ואנונימי, ומייתר את החוליה המקשרת של חברות ההשמה על ידי חיבור ישיר של מחפשי העבודה למנהלי הגיוס בחברות עצמן. בכך, מאפשרת Workey למשתמשיה לקבל החלטות ארוכות טווח, ביעילות ובדיסקרטיות, בכל הקשור לקריירה שלהם, ואף משפרת ומגדילה את מספר המגויסים הפוטנציאליים בחברות עצמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכתבה באתר החדשות המרוקני. ישראל לא מוזכרת./מערכת וואלה!, צילום מסך

"פתאום, במוצאי שבת, קיבלנו במוקד התמיכה שלנו כמות פניות מטורפת ממרוקו - באנגלית ובערבית", מספר דני שטיינברג, מייסד שותף וסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ב-Workey. "כמות ההרשמות לאפליקציה שלנו עלתה ברגע במאות משתמשים מכל מרוקו. דרך השיח עם מנהלת קהילת המשתמשים שלנו, הבנו כי פורסמה כתבת טלויזיה על Workey בערוץ החדשות הגדול במדינה. יממה לאחר מכן קיבלנו פניה מערוץ החדשות עצמו, כדי לספר על איך - בעזרת אלגוריתמים חכמים ובינה מלאכותית, משנה workey מקצה לקצה את האופן בו חברות ועובדים תופסים את הקונספט של מציאת עבודה".

לדברי החברה, השוק הערבי בכלל והשוק המרוקאי בפרט צמא לטכנולוגיות חדשות. בשנים האחרונות העולם הערבי חווה צמיחה טכנולוגית משמעותית, הדור הצעיר הופך למשכיל יותר, החשיפה הגלובלית גוברת דרך הרשתות החברתיות ויש ביקוש רב מצד החברה לכניס טכנולוגיות חדשות בתחומים שונים. צעירים מרוקנים רבים מחפשים משרות בתחום היי-טק באירופה, על מנת להתפתח, להתקדם ולחזור לאחר מכן לתפקידים בכירים בתוך המדינה.

workey הוקמה בשנת 2015 על ידי בן ראובני, עמיחי שרייבר ודני שטיינברג, שלושתם יוצאי יחידת המודיעין של צה"ל 8200 . החברה מעסיקה 30 עובדים במשרדיה בתל אביב וניו יורק ובין לקוחות החברה נמנות חברות היי-טק גדולות כגון WORK, Dell EMC, אורקל ו- Yahoo.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדברים על השירות הישראלי./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ומציגים את האפליקציה בשידור. הביקוש זינק במפתיע במדינה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully