וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת או קשת? Sting TV כבר בחרו בשבילכם

14.11.2017 / 8:19

בבוקר הפיצול של ערוץ 2 הושק בישראל שירות הסטרימינג של yes. רשת וקשת נאבקות על תשומת הלב של הצופים, ומנסות להיות ערוץ 2 החדש, אבל נראה שלפחות אצל לקוחות סטינג TV קל לרשת הרבה יותר להגיע למסך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכל הפעלה מחדש של הממיר, הצופים מגיעים לערוץ רשת 13. Sting TV./מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת החודש נסגר ערוץ 2 המיתולוגי ושתי הזכייניות שלו, רשת וקשת, עברו לשדר בערוצים נפרדים. רשת עברה לערוץ 13 וקשת לערוץ 12; את הפרסומות ושלטי החוצות על השינוי אי אפשר היה לפספס - ומסיבה טובה, לפחות מצדן של שתי החברות; כל אחת רוצה למשוך אליה כמה שיותר צופים כדי לבסס את עצמה כמדורת השבט, ערוץ 2 החדש.

בבוקר הפיצול, בתאריך 30 באוקטובר, השיקה Sting TV, מותג הטלוויזיה לצעירים של חברת yes, את שירות הסטרימינג שלה עם ממיר אנדרואיד ממותג, אפליקציה וחבילות שירותים במחירים שונים. מי שהדליק את הממיר הגיע מיד לערוץ 13 רשת כברירת מחדל, ומאז בכל פעם שהממיר מאתחל את עצמו הצופים חוזרים לערוץ רשת 13.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברירת המחדל הזו קיימת באפליקציה של החברה ולא רק בממיר./מערכת וואלה!, צילום מסך

ערכנו בדיקה מקיפה בשירותים המתחרים, סלקום TV ופרטנר TV, ומצאנו שכשכיבינו את הממיר באמצעות השלט, וגם כאשר הוצאנו אותו מהחשמל, הערוץ שחזרנו אליו הוא תמיד הערוץ האחרון בו צפינו. סטינג TV, לעומת זאת, מחליט עבורכם מה יהיה ערוץ ברירת המחדל ללא אפשרות החלפה. כאשר כיבינו את הממיר והדלקנו, סגרנו ופתחנו את האפליקציה, תמיד חזרנו לאותו ערוץ - רשת 13.

חשוב לציין כי ברירת המחדל הזו קיימת באפליקציה של סטינג TV, הזמינה להורדה בחנות האפליקציות של Android TV עבור כל הממירים. הבדיקה שערכנו אומנם הייתה בממיר שהחברה סיפקה, אך גם אם תורידו את האפליקציה לכל ממיר אחר מבוסס אנדרואיד, ערוץ ברירת המחדל יהיה עדיין רשת 13.

פנינו לחברת yes אך לא קיבלנו תגובה. נפרסמה אם תגיע.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully