וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של נוקיה: משיקה בישראל 4 סמארטפונים משתלמים

14.11.2017 / 9:13

מותג הסלולר הפיני הוותיק עולה רשמית לישראל מחדש עם סדרת מכשירים במחירים מעולים. מכשיר הדגל, נוקיה 8, מציע מפרט פרימיום ועדיין מחזיר עודף מ-2,000 שקלים

נוקיה 8. נוקיה,
מכשיר הדגל נוקיה 8 מציע מפרט מרשים במחיר טוב./נוקיה

יורוקום, הנציגה הרשמית של Nokia בישראל, הודיעה אחר הצהרים כי תחל לשווק את מכשירי הסמארטפון של המותג הפיני הוותיק "נוקיה" (השייך לחברת HMD הפינית) החל מהשבוע הבא. בשלב הראשון תשיק החברה ארבעה סמארטפונים: נוקיה 3 הזול, נוקיה 5 ונוקיה 6 המיועדים לשוק הביניים ואת מכשיר הדגל נוקיה 8.

הסמארטפונים ישווקו אצל המפעילות הסלולריות וברשתות השיווק המובחרות. מחירם המומלץ לצרכן של המכשירים הוא: 699 שקלים לנוקיה 3, 999 שקלים לנוקיה 5, 1,199 שקלים לנוקיה 6 ו-1,999 שקלים בלבד למכשיר הדגל נוקיה 8. כחלק מההשקה המחודשת של המותג בישראל, תינתן על המכשירים אחריות יצרן למשך 36 חודשים.

נוקיה 8. נוקיה,
מאפשר לצלם בשתי המצלמות - האחורית והקדמית - במקביל./נוקיה

מכשיר פרימיום שמחזיר עודף מ-2,000 שקלים

לנוקיה 8 מסך בגודל 5.3 אינץ' מסוג IPS LCD ברזולוציית QHD, עם שכבת הגנה גורילה 5, טכנולוגיית הקלטה ייחודית OZO Audio המאפשרת הקלטת סאונד ב-360 מעלות באיכות נאמנה למקור, ומערך צילום כפול בגבו הכולל עם מייצב אופטי ושני חיישני 13 מגה פיקסל עם העדשות מבית יצרנית האופטיקה המוכרת ZEISS. המצלמה קדמית גם של 13 מגה פיקסל.

המפרט של המכשיר כולל ערכת שבב מתקדמת סנאפדרגון 835 של קוולקום (כמו בגלקסי S8) לצד 4 גיגה זיכרון RAM ואחסון פנימי בנפח של 64 גיגה. נוקיה 8 מגיע עם התקנה נקייה של מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1 נוגט והוא הסמארטפון הראשון המאפשר שימוש במצלמה הקדמית והאחורית סימולטנית תוך פיצול המסך בסטילס ובווידיאו, כולל שיתוף וידאו בזמן אמת באמצעות פייסבוק Live ויוטיוב.

לנוקיה 8 מפרט של מכשיר פרימיום לכל דבר אך עם תג מחיר של סמארטפון ביניים - 1,999 שקלים בלבד. למכשיר סוללת 3,090 מיליאמפר-שעה וטעינה מהירה. על הנייר, הקמאבק של נוקיה יכול לתת נוק-אאוט לכמה מותגים בשוק הישראלי. הוא יימכר בישראל בצבע כחול מבריק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
נוקיה 6. נוקיה,
מכשיר בינוני במחיר יחסית נמוך. נוקיה 6/נוקיה

לנוקיה 6 מסך בגודל 5.5 אינץ' מסוג IPS LCD ברזולוציית Full HD מוגן בציפוי גורילה 3. הוא מיוצר מיחידת אלומיניום אחת וכולל מצלמת 16 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי לצילום תמונות חדות, שני רמקולים איכותיים ומעבד סנאפדרגון 430 לצד 3 גיגה RAM; אחסון פנימי בנפח 32 גיגה, מצלמת 16 מגה פיקסל עם פלאש לד כפול בגב וחיישן 8 מגה פיקסל עם זווית צילום רחבה של 84 מעלות מקדמה. למכשיר סוללת 3,000 מיליאמפר-שעה ומערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1 נוגט בגרסה הנקייה של גוגל. המכשיר יימכר בצבע שחור במחיר מומלץ לצרכן של 1,199 שקלים.

נוקיה 5. נוקיה,
מפרט מינימלי ותג מחיר קצת יקר ביחס למפרט. החריג בסדרה - נוקיה 5./נוקיה

לנוקיה 5 מסך בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית HD, מעבד סנאפדרגון 430, זיכרון עבודה בנפח 2 גיגה RAM, מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל וקדמית של 8 מגה פיקסל. הוא מגיע עם סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה שאמורה להספיק ליום שלם של עבודה, 16 גיגה לאחסון פנימי עם אפשרות להרחבה (כמו בכל הדגמים בסדרה) באמצעות כרטיס מיקרו-SD. גם הוא מגיע עם גרסה נקייה של אנדרואיד 7.1.1 ויימכר בסכום של 999 שקלים בצבעים שחור וכסוף.

נוקיה 3. נוקיה,
מכשיר בסיסי מאוד אבל שווה את הכסף. נוקיה 3./נוקיה

לנוקיה 3 מסך בגודל 5 אינץ' עם ציפוי גורילה, ערכת שבב של מדיה-טק, 2 גיגה זיכרון RAM ו-16 גיגה לאחסון פנימי; מצלמה ראשית 8 מגה פיקסל יחד עם פלאש לד ומצלמה קדמית גם של 8 מגה פיקסל ועדשה עם זווית צילום רחבה של 84 מעלות.

המכשיר מצויד בסוללה בנפח 2,650 מיליאמפר-שעה ובנוקיה אמרו באירוע ההשקה שלו בחודש פברואר השנה כי למרות המפרט הצנוע, על הנייר, מדובר במכשיר המספק חוויית שימוש טובה. מותקנת עליו גרסה נקייה של אנדרואיד 7 נוגט, והוא יימכר תמורת כ-699 שקלים בלבד בצבעים לבן ושחור.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully