וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי משתלמים: ארבעה סמארטפונים שווים בפחות מאלף שקלים

16.11.2017 / 9:27

מ-610 שקלים ל-970 שקלים - בחרנו ארבעה מכשירים חדשים יחסית שנותנים תמורה מעולה לכסף ויגרמו לחברים שלכם לתהות למה הם שילמו כל כך הרבה על המכשיר שלהם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשירי הדגל חזרו להיות יקרים, אבל האלטרנטיבות הזולות רק משתפרות./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי דעיכה מסוימת של מכשירי הפרימיום בסוף שנה שעברה, במחצית השנה הזו חזרו הסמראטפונים היקרים מאוד למדפי החנויות - וזה בדיוק הזמן לרכוש מכשיר בזול. יצרניות הסלולר מנסות לשכנע אותנו לקנות את הטוב ביותר באלפי שקלים, אבל רובנו נעדיף תמיד את המשתלם, מה שאומר אולי להתפשר על כמה פיצ'רים אבל לקבל תמורה הרבה יותר טובה לכסף. איתרנו עבורכם את הסמארטפונים הזולים הכי משתלמים כרגע בישראל, שיחזירו עודף מאלף שקלים ויגרמו לחברים שלכם לתהות למה הם בזבזו כל כך הרבה על המכשיר שלהם.

LG Q6

חברת LG השיקה את Q6 השנה כאחיו הקטן של מכשיר הדגל G6. מכשיר הביניים הזה מנסה לתת תחושה יוקרתית במחיר משתלם, ובמידה רבה מצליח. יש ל-Q6 מסך בגודל 5.5 אינץ', עם שוליים צרים ביחס מסך 18:9 ברזולוציית Full HD+ עם ציפוי זכוכית גורילה 3 נגד מכות ושריטות. בלבו ערכת השבבים סנאפדרגון 435 לצד 3 גיגה זיכרון RAM - שילוב סטנדרטי למכשירי ביניים שיספיק לשימוש ממוצע ואף יותר. מערך הצילום כולל מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל עם עדשה רחבה. זה אחד הסמארטפונים היחידים ברשימה שמגיעים עם מסך מרשים מאוד ומראה מהודק של מכשיר פרימיום. מחירו ביבוא רשמי (בגרסת 32 גיגה לאחסון) עם אחריות של רונלייט, החל מ-970 שקלים.

LG Q6.
מסך מעולה ומראה מהודק.

שיאומי Mi A1

באירוע המפתחים של גוגל השנה, הכריזה החברה על מערכת ההפעלה Android One המיועדת למכשירי ביניים ומכשירים זולים. זו גרסה נקייה של מערכת ההפעלה אנדרואיד, שתזכה לעדכונים ישירות מגוגל כך שהיא לא תהיה תלויה ביצרניות שלרוב מזניחות את מכשירי הביניים. Mi A1 הוא הסמארטפון הראשון שהגיע לישראל עם גרסת Android One; יש לו מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD עם ציפוי זכוכית גורילה 3, ערכת שבבים סנאפדרגון 625 הנחשבת למתקדמת, 4 גיגה זיכרון RAM ומערך צילום מתקדם למדי, הכולל שני חיישני 12 מגה פיקסל המאפשרים זום אופטי של פי שניים ומפתח צמצם f/2.2. מקדימה יש מצלמת סלפי של 5 מגה פיקסל ומחירו החל מכ-900 שקלים ביבוא מקביל או כ-974 שקלים בקנייה מסין. ביבוא רשמי של המילטון מחירו 1,299 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרסה נקייה של אנדרואיד במחיר טוב./מערכת וואלה!, צילום מסך

מייזו M5 Note

מייזו הסינית נחשבת ליצרנית סמארטפונים קטנה יחסית אך הודות למחירים הזולים והמפרט המתקדם, מדובר באחד מהמותגים הסיניים הפופולריים בישראל. ל-M5 Note מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD ביחס 16:9, ערכת שבבים של MediaTek Helio P10 לצד 3 גיגה זיכרון RAM ו-16 גיגה לאחסון עם אפשרות הרחבה. למכשיר מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 ומצלמה קדמית 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0. המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 עליה מולבש ממשק Flyme 5.2 של החברה. המכשיר נמכר ברשת באג, יבואנית מייזו, במחיר התחלתי של 799 שקלים. הגרסה עם 32 גיגה לאחסון תעלה 899 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושה את העבודה./מערכת וואלה!, צילום מסך

שיאומי Redmi Note 4X

בשנה שעברה היה הסמארטפון הזה אחד המכשירים הפופולריים בישראל, והוא עדיין מציע הרבה במחיר מצחיק. לשיאומי רדמי נוט 4X מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, ערכת שבבים סנאפדרגון 625 של קוולקום, 3 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון עם אפשרות הרחבה. בגבו מצלמת 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל. הוא מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 וסוללה עוצמתית בנפח 4,100 מיליאמפר-שעה. זה המכשיר המשתלם ביותר שניתן לרכוש כיום בישראל החל מ-610 שקלים בלבד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קצת מיושן אבל עדיין שווה כל שקל./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully