וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאק פריידיי: כך תזמינו ביום שישי טלוויזיה שווה מארה"ב ממש בזול

19.11.2017 / 9:27

רוב הישראלים לא נוהגים להזמין טלוויזיות מחו"ל, בין היתר בגלל שהמשלוח מייקר את המוצר משמעותית, אבל עם הדילים האלה לא תוכלו לעמוד בפיתוי. עשינו בשבילכם כבר את החישוב של המס והמשלוח

ילד צופה בטלוויזיה. ShutterStock
ישראלים לא נוהגים להזמין טלוויזיות מחו"ל, אבל באמת שאין סיבה לוותר על דילים כאלה./ShutterStock

יום שישי השחור (בלאק פריידי) מציין את שיאו של טירוף הקניות האמריקני בין חג ההודיה לחג המולד, אך הוא כבר מזמן הפך לחג קניות אינטרנטי בפני עצמו. לאחר יום הרווקים הסיני, ששבר את שיאי הקניות ברשת בשבוע שעבר, הגיע זמנן של ענקיות הקמעונות האמריקניות המקוונות להפגין את כוחן ולהציע גאדג'טים ומוצרי אלקטרוניקה במחירים מעולים.

בין כל הדילים השווים, יש גם כמה עסקאות לא רעות בכלל של טלוויזיות, מוצר שישראלים פחות נוהגים לרכוש בחו"ל, בין היתר בגלל שהמשלוח מייקר את המוצר משמעותית. השנה מציעות חברות השילוח DealTas מחיר אחיד לשילוח של כלל הטלוויזיות במחיר של 93 דולרים עם הגבלה למסך עד גודל 55 אינץ' ואילו חברת השילוח Ushops מציעה שילוח במחיר אחיד של כלל הטלוויזיות במחיר של 94 דולרים ללא הגבלה לגודל המסך. מה שאומר שזה זמן מעולה למצוא טלוויזיה במחיר טוב יותר מבארץ, בהפרש של מאות שקלים.

חשוב לציין שבמהלך כהונתו כשר האוצר, יאיר לפיד (יש עתיד) דאג להכנסת תוספת מס לטלוויזיות בגודל של יותר מ-50 אינץ', כך שעדיף להזמין טלוויזיה בגודל של עד 49 אינץ' כדי שהמס לא יזנק מ-15 אחוזים ל-30 אחוזים.

חישוב המס כולל תוספת 8.97 אחוזי מע"מ בניו-ג'רזי, דמי משלוח בגובה 93 דולרים של דיל-טס ותוספת של 33 אחוזים מע"מ ומסים בישראל. המשלוח במחיר קבוע של דיל-טס עולה 99 דולרים אבל עם קוד ההנחה BFtv תקבלו משלוח ב-93 דולרים.

יש הרבה טלוויזיות בטווחי המחיר האלה שתוכלו למצוא, אבל אלה ההמלצות שלנו מאתר בסט ביי:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסט ביי מציעים הנחות של מאות דולרים לכל מוצר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טלוויזיה חכמה של סמסונג הנמכרת בדרך כלל ב-699 דולרים אך בשישי היא תימכר ב-399 דולרים - הנחה של 300 דולרים. לטלוויזיה הזו מסך בגודל 49.5 אינץ' ברזולוציית 4K עם פאנל מסוג LED, פאנל המסוגל לספק צבעים שחורים אמיתיים, על ידי שליטה בתאורה של כל פיקסל בנפרד. מדובר בטלוויזיה חכמה הכוללת קישורית אינטרנט אלחוטי, דפדפן מלא וכמובן אפליקציות. בשקלול המע"מ המקומי בארה"ב, המע"מ בישראל, המכס ודמי המשלוח, מחירה הסופי יהיה 2,396 שקלים בלבד. שימו לב שבלינק אין מחיר וכדי לראות אותו צריך להוסיף את הטלוויזיה לעגלת הקניות ולהתקדם ברכישה שלב אחד, לפני שמגיעים לשלב התשלום.

[לאתר - הקליקו כאן]

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישראלים רבים לא נוהגים לרכוש טלוויזיות בחו"ל./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת סוני ידועה בטלוויזיות האיכותיות שלה שנמכרות בארץ בסכומים נכבדים. סדרת ה-900 היא אחת הסדרות היקרות ביותר; לשם השוואה, טלוויזיה בגודל 65 אינץ' בסדרה הזו נמכרת בישראל ב-13,000 שקלים. הטלוויזיה שאנחנו ממליצים עליה מגיעה עם מסך LED בגודל 48.5 אינץ' ברזולוציית 4K HDR והיא מצוידת במעבדים שפיתחה סוני במיוחד עבור הטלוויזיה, לצד טכנולוגיות נוספות. . יש לה ארבע כניסות HDMI, שלוש כניסות USB והיא מריצה אנדרואיד TV כך שתוכלו להתחבר לסלקום TV או Sting TV ישירות מהטלוויזיה ללא צורך בממיר. מחירה בארה"ב 999 דולרים, לאחר הנחה של 200 דולרים בבלאק פריידיי. אחרי חישוב המע"מ, המסים והשילוח היא תעלה לכם בארץ רק 5,442 שקלים. מדובר בטלוויזיה יחסית לא זולה, אבל מי שרוצה איכות ימצא פה דיל משתלם.

[לאתר - הקליקו כאן]

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בבלאק פריידיי שווה להזמין טלוויזיה מארה"ב ולחסוך מאות ואלפי שקלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

BestBuy מציעה טלוויזיה של טושיבה עם מסך בגודל 50 אינץ' ברזולוציית 4K תמורת 379 דולרים בלבד, אחרי הנחה של 130 דולרים. לטענת טושיבה, מסך ה-LED מאפשר צפייה אופטימלית תוך שמירה על הצבעים בזווית של עד 178 מעלות. עוד כולל המסך שני רמקולים בעוצמה של 10 וואט, סטרימר כרומקאסט של גוגל מובנה, כך שניתן להזרים תכנים מדפדפן הכרום ממכשיר אנדרואיד בצורה נוחה ופשוטה, ואפליקציות מובנות כמו יוטיוב, נטפליקס, ספוטיפיי ועוד. המחיר הכולל של הטלוויזיה, לרבות מסים ומכס, כולל משלוח עד הבית הוא 2,070 שקלים.

[לאתר - הקליקו כאן]

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק שימו לב שאתם ממלאים נכון את כל הפרטים./מערכת וואלה!, צילום מסך

הטלוויזיה האחרונה ברשימה המומלצת שלנו היא ממותג פחות מוכר אבל משתלם במיוחד אם אתם מחפשים טלוויזיה איכותית יחסית בזול. היא נמכרת בהנחה של 100 דולרים ומכירה 170 דולרים בלבד במסגרת מבצעי יום שישי הזה. הטלוויזיה מגיעה עם מסך בגודל 39 אינץ' ברזולוציית Full HD עם פאנל מסוג LED. זו טלוויזיה חכמה הכוללת פלטפורמה של Roku המאפשרת להוריד אפליקציות מגוגל ועוד. עוד תומכת הטלוויזיה בקישורית אינטרנט אלחוטי, שני רמקולים בעוצמה של 7 וואט, זווית צפייה של עד 178 מעלות ללא פגיעה באיכות, כניסת USB ושלוש כניסות HDMI. אחרי משלוח, מע"מ ומסים היא תעלה לכם 1,250 שקלים בלבד.

[לאתר - הקליקו כאן]

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully