וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון X מגיע הלילה רשמית לישראל. איפה הכי זול לקנות?

22.11.2017 / 8:01

מחירו של אייפון העשור הנחשק עמד עד כה בישראל בייבוא מקביל על כ-7,000 שקלים, אך מהלילה המכשיר יהיה זמין באלפי שקלים פחות; למרבה הצער, עדיין מדובר בסמארטפון יקר מאוד

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: עמדנו בתור בגרמניה לקנות ראשונים את אייפון X)

כשבועיים לאחר שהחל להימכר בחנויות מסביב לעולם, אייפון X הנחשק של אפל מגיע לישראל בייבוא רשמי. מכירת האייפון היקר ביותר של אפל תחל בחצות, ותלווה באירועי לילה לבן. כאמור, אייפון X הוא האייפון היקר ביותר של החברה אי-פעם אך גם האייפון השונה ביותר במראהו; לראשונה הוא אינו כולל את כפתור הבית האייקוני העגול, יש לו מסך בגודל 5.8 אינץ' נטול שוליים המכסה כמעט את כל חזית המכשיר, טעינה אלחוטית ושלל פיצ'רים מתקדמים נוספים כמו סריקת פנים.

הרשת הזולה ביותר להציע את אייפון העשור היא מחסני חשמל, שם יימכר אייפון X בנפח של 64 גיגה ב-4,589 שקלים ונפח 256 גיגה ב-5,289 שקלים.

ברשת הוט מובייל אייפון X בנפח של 64 גיגה יימכר ב-4,599 שקלים והדגם עם אחסון בנפח 256 גיגה יעלה 5,299 שקלים. הרוכשים הראשונים יוכלו לרכוש במחיר נמוך מגן אייפון ומטען לרכב (מאושר על ידי אפל).

ברשת פרטנר יעלה אייפון X עם 64 גיגה 4,699 שקלים ובנפח 256 גיגה יעלה 5,349 שקלים. הרשת מציעה טרייד-אין של עד 2,000 שקלים בהחזרת מכשיר ישן (בהתאם לדגם).

אייפון X. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
אייפון X - המכשיר היקר ביותר של אפל עד היום./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

ברשת סלקום יעלה אייפון X בנפח 64 גיגה 4,750 שקלים ובנפח 256 גיגה יעלה 5,450 שקלים.

ברשת פלאפון יעלה אייפון X בנפח 64 גיגה 4,799 שקלים ונפח 256 גיגה יעלה 5,399 שקלים. רשת פלאפון מציעה טרייד-אין של עד 1,800 שקלים בהחזרת מכשיר ישן (בהתאם לדגם) וחמש שנות אחריות.

ברשת iDigital יעלה אייפון X בנפח 64 גיגה 4,799 שקלים ובנפח 256 גיגה יעלה 5,499 שקלים. הרשת תערוך לילה לבן בלילה שבין רביעי לחמישי בסניף שבדיזנגוף סנטר בתל-אביב; מכירת המכשיר תתחיל בדיוק לאחר חצות. במסגרת ההפנינג בדיזנגוף סנטר ייערך משחק VR פתוח לקהל הרחב והמנצח יזכה באייפון X; כמו כן, תפריט לילה מיוחד יציע מנות ב-10 שקלים.

ברשת iStore יעלה אייפון X בנפח 64 גיגה 4,789 שקלים ובנפח 256 גיגה יעלה 5,489 שקלים. הרשת תערוך לילה לבן בשני סניפי הרשת (בתל-אביב ובבאר-שבע) במהלכו יוגרל אייפון X לגולשי פייסבוק שעוקבים אחר הרשת.

אייפון X. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
גב הזכוכית מאפשר טעינה אלחוטית אבל גם הופך את המכשיר לשביר במיוחד./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

ההתרשמות שלנו

המכשיר מאוד נח לאחיזה ביד אחת, והוא מרגיש הרבה יותר קטן למרות שהמסך שלו גדול מזה של אייפון 8 פלוס. לא נתקלנו בבעיות עם זיהוי הפנים; בבדיקה ראשונית, כשהמכשיר היה מונח על שולחן נאלצנו להרים את האייפון בחלק מהמקרים כדי שיזהה אותנו אבל המכשיר נפתח בקלות ללא צורך בלחיצות. עם זאת, זו פעולה פחות נוחה בהשוואה לפתיחת האייפון עם טביעת האצבע על כפתור הבית.

איכות המסך המשופרת ניכרת בשימוש רגיל, וגם בעבודה באור יום. בגב המכשיר מערך צילום כפול: שני חיישנים של 12 מגה פיקסל, אחד עם מפתח צמצם f/1.8 ואחד עם מפתח צמצם f/2.4, זום אופטי כפול 2, מייצב תמונה ותאורת לד. המצלמה מפיקה תמונות מעולות, כצפוי, ופיצ'ר עומק השדה בצילום סלפי מספק תמונות באיכות גבוהה מאוד. הוא מסתמן בהחלט כפיצ'ר שימושי.

משמעות הפרידה מכפתור הבית היא שגם חיישן טביעות האצבע הוסר. כפתור הכיבוי יאפשר מעתה, בלחיצה ארוכה, להפעיל את סירי במקום כפתור הבית וכדי לפתוח את המכשיר אפל הציגה את טכנולוגיית Face ID החדשנית. זיהוי הפנים עושה שימוש בחיישנים חכמים המזהים את המשתמש ופותחים את המכשיר במבט מהיר בלבד.

אחד הדברים המגניבים, שאפל שילבה במכשיר, הוא פיצ'ר האנימוג'י - יצירת אימוג'י מבוסס סריקת הפנים והבעות הפנים של המשתמש. בדקנו את סורק הפנים (Face ID) כשניסינו לפתוח את המכשיר בחדר סגור וגילינו לשמחתנו שהזיהוי מצליח ברגע גם בחושך מוחלט. עם זאת, טכנולוגיית זיהוי הפנים כרגע אינה מושלמת, אבל חווית השימוש מאוד נעימה וחיובית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully