וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה נגד אפל: מקדמת את האפליקציה של לואי סי.קיי בהמלצות העורכים

22.11.2017 / 8:47

בתקופה רגישה זו, כל בכיר בהוליווד שנתפס עם המכנסיים למטה זוכה לכתף קרה מגופי התקשורת ורק אפל במפתיע מצטיירת כחסרת רגישות במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המלצה חריגה בנוף הפוליטיקלי קורקט של היום./מערכת וואלה!, צילום מסך

הקומיקאי והיוצר האמריקני, לואי סי.קיי הודה לאחר שנחשף בכתבה גדולה בניו יורק טיימס כי הוא חשף, לפני כמה שנים, את איבר מינו בפני שש נשים, שהגיעו לצפות באחת מהופעותיו. סי.קיי הוא רק אחד בשורה ארוכה של אנשי קולנוע וטלוויזיה שהואשמו בהטרדות ותקיפות מיניות בגל המחאה האחרון שסוחף את העולם.

HBO כבר הודיעו כי לא יעבדו עם לואי סי.קיי ובהתאם לנורמה בארה"ב הוא זוכה לכתף קרה מכל גוף תקשורת גדול. מכולם, חוץ מאפל שבחנות האפליקציות שלה לאפל TV האפליקציה שלו זוכה לקידום תחת המלצות העורכים. כלומר, לא מדובר לכאורה בהמלצה אוטומטית אלא בבחירה מודעת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקציה מציעה קטעים מהופעות ועוד./מערכת וואלה!, צילום מסך

האפליקציה מציעה קטעי סטנד-אפ מהופעותיו של לואיס סי.קיי והיא הושקה לפני כשנה. מאז לא זכתה האפליקציה לעדכונים רבים ולא הייתה פופולרית במיוחד. האפליקציה עודכנה לאחרונה ביום שני ויש מי שמעריך כי למרות שהקטגוריה מוגדרת כהעדפות של אנשי אפל, הבחירה נעשית על ידי אלגוריתם והעדכון גרם לאפליקציה להופיע שם.

מצד שני, בשנת 2014 נשאל אחד מעובדי השיווק של אפל סטור כיצד האפליקציות מקודמות, והוא ענה בתגובה כי "הכל נעשה בצורה ידנית". בנוסף, העלילה המשיכה להסתעף כשהאפליקציה, על גרסאותיה למק ולאייפון הוסרו באופן מפתיע וחזרו, לפי הדיווח באתר Dailydot.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully