וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: 10 המילים שיהפכו את פרופיל ההיכרויות שלכם לפופולרי יותר

26.11.2017 / 9:33

אפליקציות הדייטינג מסייעות לגולשים וגולשות רבים למצוא אחד את השנייה אבל מתברר שיש כמה מילים אטרקטיביות יותר, שמובילות ליותר מאצ'ים

מחקר מצא: רוב תמונות הפרופיל בטינדר משעממות/סיפור בדקה

(בסרטון - איזה לבוש יביא לכם יותר דייטים בטינדר?)

אפליקציות היכרויות זוכות לפופולריות רבה, חלקן מיועדות יותר לסטוצים וחלקן יותר להיכרויות עמוקות, אבל כל משתמש היה רוצה שהפרופיל שלו יהיה מושקע ואטרקטיבי יותר. להיבחר על-ידי בת או בן זוג פוטנציאליים נחשבת למשימה לא פשוטה, יש מחקר חדש שעשוי לסייע קצת בהגדלת הסיכויים.

מחקר שפורסם לאחרונה, על ידי שירות ההיכרויות Match, ניתח פרופילים של משתמשים באפליקציית הדייטינג, וגילה כי כתיבת מילות מפתח מסוימות בפרופיל האישי עזרו להשיג יותר סוויפים ימינה. באופן ברור, מילות המפתח שונות בין גברים לנשים אם כי ניתן למצוא מילים ייחודיות שנחשבות גם אצל הגברים וגם אצל הנשים כמושכות את העין וגורמות לסקרנות רבה יותר.

כתיבת המילה "אהבה", לדוגמה, כנראה תעזור לכם להשיג יותר סוויפים ימינה כמו גם המילים "כיף" וחברים" שגם הן מככבות בפרופילים של בני הזוג הפוטנציאליים ברשימות המוצלחות. ומה המילים הספציפיות לגברים ולנשים?

טינדר. צילום מסך
התמונות חשובות כמובן, אבל יש חשיבות גם למה שכתוב בפרופיל./צילום מסך

בנות המין הנשי יתמקדו יותר בפרופילי הגברים במילים כמו "מוזיקה", "נחמד", "סוג", "שמח", "ספורט" "כושר" וגם, למרבה ההפתעה, במילה "קל". הגברים לעומת זאת, יתמקדו בפרופילי הנשים במילים כמו "משפחה", "ישר", "טיפול", "צחוק" וגם המילה "ביישנית".

עשר המילים הכי אטרקטיביות אצל גברים: אהבה, כיף, כנות, חברות, קל, צחוק, שמח, מוזיקה, נחמד, אדיב. עשר המילים הכי אטרקטיביות אצל נשים: אהבה, כיף, חברות, צחוק, משפחה, שמחה, אדיבות, כנות, מוזיקה, אכפתיות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully