וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילתה שבעלה בוגד בה כשהבחינה במקרה בתמונה של חדר השינה שלה באינסטגרם של אישה אחרת

1.12.2017 / 23:30

איסנטגרם דיטקטיב: אישה הופתעה למצוא בעמוד אינסטגרם של אישה אחרת תמונה שצולמה מחדר השינה שלה והבינה שזו בילתה עם בעלה כשלא הייתה בבית. "תודה לה ולאינסטגרם שפתחו לי את העיניים"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום חובבים, יוטיוב

בסרטון – דרך אחרת (ומאוד כואבת) לנקום בבן זוג בוגדני

בפעם הבאה שהאינסטגרם מציע לכם לעקוב אחרי מישהו שחולק איתכם עוקבים משותפים - אולי כדאי שתקשיבו לו. אישה בשנות ה-20 לחייה רפרפה בוקר אחד בפיד האינסטגרם שלה וגילתה להפתעתה תמונה של נוף חדר השינה שלה - שפורסמה בידי אישה אחרת. היא נכנסה לפרופיל של האישה הזרה ומצאה שם עוד תמונות מפלילות כולל תמונות של בעלה והבינה שמזה זמן רב הוא בוגד בה עם האישה הזאת.

יוליה אגרנוביץ', תושבת סנט פטרסבורג, רוסיה, הבחינה בתמונה המפלילה של ולאדה אברמוביץ' ואחרי שחשדה שצולמה מחדר השינה שלה - נכנסה לשוטט לה באינסטגרם וגילתה קשר ישיר בינה לבעלה, נאזר גרינקו. יוליה, שעבדה כדוגמנית לפני שהוכשרה כאורתודנטית ורופאת שיניים לילדים, דורשת גט מבעלה ומשחזרת בראיון לערוץ Ren-TV את הבוקר הנורא ההוא, "לא חיפשתי שום דבר. זה היה בוקר רגיל. כמו כל אדם אחר במאה ה-21 פתחתי את היום ברפרוף באינסטגרם שלי ופתאום ראיתי את התמונה הזאת. מתברר שלאישה הזאת ולי יש מספר גדול של אותם עוקבים. אחרי שעברתי על הפרופיל שלה, מצאתי עוד הרבה תמונות מעניינות אחרות, כולל תמונות של בעלי".

יוליה אגרנוביץ' גילתה שבעלה בוגד בה דרך האינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
יוליה אגרנוביץ' גילתה שבעלה בוגד בה דרך האינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

צפתה בשידור חי בבעלה מתפשט בבית של אישה אחרת

לכתבה המלאה

יוליה התעמתה במהרה עם בעלה והמאהבת אולם הוא הכחיש שבגד בה. הוא ניסה לתרץ בהתחלה וסיפר שכשהיא לא הייתה בבית הוא הזמין אליהם כמה חברים כדי לשתות משהו לפני שיצאו לסרט, ואז טען שולאדה היא בת הזוג של אחד מחבריו. היא סירבה להאמין והשיבה לו: "כשהאורחים הגיעו, סביר להניח שהלכתם למטבח לשתות תה – לא לחדר השינה".

התמונה שחשפה את הרומן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שפורסמה בעמוד האינסטגרם של המאהבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולאדה סגרה את חשבון האינסטגרם שלה אחרי שיוליה כתבה לה: "נוף יפה מחדר השינה של בעלי", אך מאוחר יותר הודתה בפלטפורמה אחרת שאכן שכבה עם בעלה. כשנשאלה אם היא מרגישה אשמה ששכבה עם גבר נשוי, היא אמרה ללא התנצלות: "היא אשתו, לא אני. מה הבעיה עם זה? מה הוא ירק בלי רצון חופשי? אל תצחיקו אותי". היא אמרה שהמבקרים שלה "חיים במאה ה-18" והוסיפה: "אם אני רוצה לעשות סקס, אני אעשה סקס".

ולאדה אברמוביץ' נתפסה על חם. אינסטגרם, צילום מסך
ולאדה אברמוביץ' היא המאהבת שנתפסה על חם/צילום מסך, אינסטגרם

היו עוד נשים

יוליה המשיכה לחקור את הנושא וגילתה שולאדה לא הייתה היחידה. בעלה הודה מאוחר יותר שהיו לה כמה מאהבות, אך טען שלכולן סיפר שהוא נשוי וש"מעולם לא בגד בה מנטלית". יוליה הגיבה לזה: "אהבתי שהוא ניסה להצדיק את המעשים שלו ואמר שנשאר נאמן לי מנטלית. דיברתי עם נשים אחרות וכולן היו הרבה יותר נחמדות מולאדה. אחת אפילו בכתה לי בטלפון ואמרה שלא היה לה מושג שהוא נשוי".

יוליה קיבלה הרבה תמיכה על ההחלטה שלה להתגרש ממנו ולא לסלוח. "נשים רבות תמכו בי וכתבו שהן גאות באומץ שלי, שדיברתי בפתיחות על זה, באירוניה ובעוקצנות. נתתי להן השראה להיפטר מהגברים הבוגדניים שלהן גם". היא אמרה שאין מוצא אחר מלבד גירושים, "אני מקווה להתגרש כמה שיותר מהר. אנשים כאלה לא ישתנו לעולם. אם הוא מוצא אישה שמוכנה להיות איתו ולקבל את זה, שיהיו מאושרים יחד. אני כל כך שמחה שגיליתי על זה עכשיו ולא אחרי שנכנסתי להריון, למשל, כי תכננו להקים משפחה, או כשאהיה בת 40 ויהיו לנו שלושה ילדים". היא הוסיפה: "תודה לאינסטגרם ולך, ולאדה אברמוביץ' – את אישה מנוסה שלימדה אותי לקח חשוב". הבעל סירב להגיב לטענות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבעל הבוגדני נאזר גרינקו/מערכת וואלה!, צילום מסך
הזוג יוליה אגרנוביץ' ונאזר גרינקו בימים טובים יותר. אינסטגרם, צילום מסך
הזוג יוליה אגרנוביץ' ונאזר גרינקו בימים טובים יותר/צילום מסך, אינסטגרם
הזוג יוליה אגרנוביץ' ונאזר גרינקו בימים טובים יותר. אינסטגרם, צילום מסך
בקרוב מתגרשים. הזוג יוליה אגרנוביץ' ונאזר גרינקו/צילום מסך, אינסטגרם
יוליה אגרנוביץ' זוכה להערכה על החלטתה להתגרש אחרי שגילתה שבעלה בגד בה. אינסטגרם, צילום מסך
יוליה אגרנוביץ': "תודה לאינסטגרם ולך, ולאדה אברמוביץ' – את אישה מנוסה שלימדה אותי לקח חשוב"/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully