וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדה וחלקה: תתכוננו לחוויות צפיה אחרת לגמרי עם טלוויזיות OLED

9.1.2018 / 8:59

היא נראית כמו מיליון דולר, יש לה יכולת להפיק מיליארד צבעים ואחרי שתראו בה סרט או משחק, כבר לא תוכלו לחזור לאחור. הכירו את טלוויזיית ה-OLED – הטלוויזיה הטובה ביותר בעולם

מסך OLED LG דגם B7. יח"צ,
עולם אחר. טלוויזיית OLED/יח"צ

עצמו עיניים רגע ודמיינו שאתם יושבים בסלון שלכם. על השולחן מחכים לכם האוכל והשתייה שאתם הכי אוהבים, ובטלוויזיה עוד רגע מתחיל גמר המונדיאל, גמר האירוויזיון, הסרט שחיכיתם לו, תכנית הריאליטי החביבה עליכם או פרק אחרון של סדרת המתח שמנעה מכם להירדם למשך לילות שלמים.

עכשיו דמיינו שהטלוויזיה הזאת, עליה תביטו בציפייה, היא לא סתם עוד טלוויזיה. לא. היא טלוויזיה אחרת לגמרי. היא טלוויזיה עם טכנולוגיית OLED.

זה בסדר, אם עוד לא שמעתם על ארבע האותיות הלועזיות הללו - Organic Light-Emitting Diode (דיודה פולטת אור המבוססת על חומר אורגני), אנחנו כאן כדי להסביר. קודם כל, איך זה עובד? זרם חשמל עובר דרך האור שנפלט, בעוד החומר האורגני מודפס על גבי חומר פולימרי מוליך חשמל בין שני לוחות מוליכים ודקים.

אז מה הופך את המסכים הללו כל כך טובים ומיוחדים? ובכן, לא מעט דברים. על פניו, הם נראים פשוטים ומשתלבים בכל סביבה, בעיקר משום שהעיצוב החדשני לא מצריך תאורה אחורית. זה אומר שני דברים עיקריים: קודם כל דקיקות נדירה שתהפוך כל סלון לסלון יוקרה, עם טלוויזיות שיכולות להיות דקות יותר מסמארטפונים, ולהיות יפות גם כשהן כבויות – בין אם על הקיר או על כל מעמד שהוא, בגרסה שטוחה או קעורה. כמו כן, היעדר התאורה האחורית אומר גם צריכת חשמל נמוכה הרבה יותר, כך שאתם מרוויחים מכל הכיוונים.

מסכי LG SIGNATURE OLED.
איך אפשר להתחרות עם הדקיקות הזו?

אבל היופי והקלאסה של המסך עצמו הוא כלום לעומת היופי שמחכה לכם כשתביטו פנימה, על התמונות שיוקרנו בו. במסכי ה-OLED תקבלו איכות צפייה חסרת תקדים - הפשטות שבשלמות. איך? זה מתחיל, קודם כל, בצבע שחור מושלם, ללא זליגת אור ועם היכולת לכבות ולהדליק כל פיקסל בנפרד, מה שמביא לניגודיות שטרם נתקלנו בה, בטח לא במסכי LCD (בעלי אור לבן מאחור). השחור המושלם הוא הבסיס שיאפשר לכם לגלות שגם שאר הצבעים נראים פשוט מושלמים, בדרך ליחס ניגודיות נדיר בכל קנה מידה. אם טלוויזיה רגילה מסוגלת להפיק 17 מיליון צבעים, הרי שטלוויזיית OLED מסוגת להפיק לא פחות ממיליארד צבעים. השמים הם הגבול, והם מעולם לא נראו כחולים וחדים כל כך. כמו כן, בניגוד למסכי ה-LCD שכולנו מכירים היטב, במסכי OLED לא תיתקלו בבעיות מריחה של התנועה.

הטכנולוגיה החדישה הזאת נכנסה לשימוש לפני כעשור, תחילה בטלפונים סלולריים ונגני מוסיקה. בכל הנוגע לשימוש ב-OLED במסכי טלוויזיה, סוני ניסתה למכור לפני מספר שנים מסכים קטנים בגודל 11 אינץ', אולם מי שהפכה לנושאת הדגל היא חברת LG, שהשיקה ב-2013 את טלוויזיית ה-OLED הראשונה שלה, בגודל 55 אינץ'. כיום ניתן למצוא בארץ גם מסכים בגודל 65 אינץ' עם תקן 4K - פסגת הטכנולוגיה, לכל הדעות. המחיר אמנם בהתאם, אבל מי שמחפש חווית צפיה שמעולם לא היתה, בעולם בכלל ובישראל בפרט – מוטב שישיג לעצמו מסך OLED. החדשות הרעות? אחריו, כל טלוויזיה אחרת תיראה כחיקוי עלוב. ככה זה: אפילו לשלמות יש חיסרון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מסך OLED של LG. AP
הפשטות שבשלמות/AP
כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully