וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעון החכם הראשון של Fitbit הושק הבוקר בישראל

30.11.2017 / 13:08

ה-Ionic מציע אימון אישי באמצעות fitbit Coach (אימונים מותאמים אישית בשעון), ובתחילת 2018 תתווסף אפשרות לאימון קולי. הבעיה: אין עברית

השעון החכם fitbit Ionic מגיע לישראל יחד עם הצמידים Alta HR ו- Charge 2 של החברה. fitbit Ionic הוא השעון החכם הראשון של החברה שמתמחה בצמידי ספורט חכמים והוא מצויד בשבעה חיישנים המספקים תובנות בריאותיות עמוקות, כמו מעקב אחר קצב נשימה בשינה, GPS מדויק, אימונים אישיים, שיפור קצב הלב ואפשרות להיכנס עם השעון למים עד לעומק 50 מטרים כדי לקבל תובנות בשחייה.

יש לו מסך מגע משוריין בזכוכית גורילה 3 והוא אמור להעביר גם התראות מהסמארטפון אך מאחר והוא לא תומך בעברית, לא ברור כיצד ניתן יהיה להתעדכן במהלך האימון בהתראות בצורה אפקטיבית.

פיטביט IONIC. באג,
השעון עמיד למים ומציע תכנית אימונים לשחייה./באג

ה-Ionic מציע אימון אישי באמצעות fitbit Coach (אימונים מותאמים אישית בשעון), ובתחילת 2018 תתווסף אפשרות לאימון קולי. ניתן להעביר את השעון למצב ריצה אוטומטי והוא ידע מתי יצאתם מהבית והתחלתם לרוץ באמצעות חיישן GPS. מאחר והשעון עמיד בפני מים ניתן להשתמש בו גם לשחייה וצלילה, בזכות חיישן שפותח במיוחד למדוד מרחק וכמות בריכות (Lap Counting); ניתן לראות בזמן אמת כמה קלוריות נשרפו ועוד.

השעון יודע למדוד גובה (בטיפוס), ריצת שטח או נסיעה באופניים; הוא מציע חיווי דופק משופר עם טכנולוגיית PurePulse שפיתחה החברה, וחיישן SpO2 להערכת רמת חמצן בדם שמספק מידע שיכול למנוע דום נשימה בשינה. חיי הסוללה של השעון, לדברי החברה, מספיקים לחמישה ימי פעילות ברצף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פיטביט IONIC. באג,
הבעיה: אין עברית./באג

מחירו של השעון Ionic עומד על 1,399 שקלים ברשת באג. חשוב להדגיש כי השעון אינו תומך בעברית כלל והממשק שלו באנגלית. Alta HR עולה 649 שקלים ו-Charge 2 עולה 699 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פיטביט IONIC. באג,
חיישן מיוחד בודק את כמות החמצן בדם./באג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully