וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: משחק "יניב!" בחינם לסמארטפון - הורידו עכשיו

3.12.2017 / 9:11

רוצים להיזכר בטיול של אחרי הצבא? מתגעגעים למוצ'ילה הענקית על הגב? הורידו את המשחק לאייפון או אנדרואיד וחזרו לתקופה שהייתם בה הכי חופשיים

וואלה! משיקה גרסת אונליין למשחק הקלפים הפופולרי בעיקר בקרב תרמילאים, "יניב!" - ועכשיו כל אחד יכול לשחק באפליקציה מול שחקנים מכל הארץ או מול החברים שלכם. רוצים להיזכר בטיול של אחרי הצבא? מתגעגעים למוצ'ילה הענקית על הגב? הורידו את המשחק לאייפון או אנדרואיד וחזרו לתקופה שהייתם בה הכי חופשיים.

איך משחקים? כל שחקן מקבל חמישה קלפים; המטרה היא להוריד את ערך היד לפחות מ-7. כדי לעשות את זה עליכם לבנות סדרה משני קלפים זהים לפחות ו/או סדרה עולה עם שלושה קלפים ומעלה - וזורקים את הקלפים לערימה. לוקחים קלף מהקופה או קלף מהערימה (הקלף האחרון שנזרק) וכך מורדים את ערך היד עד ששווי היד מגיע לערך הקטן מ- 7.

להורדה בחינם מחנות האנדרואיד - הקליקו כאן

להורדה בחינם מחנות האייפון - הקליקו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הורידו עכשיו./מערכת וואלה!, צילום מסך

ברגע שהגעתם לערך הנמוך - זה הזמן שלכם להכריז "יניב!". כל הקלפים של שאר השחקנים מתהפכים ואם היד של המכריז הכי נמוכה הוא הזוכה ושאר השחקנים מקבלים נקודות כשווי היד שלהם. במידה שיש יד נמוכה יותר, או שווה בערכה למכריז היניב, אז מכריז היניב חוטף "אסף" - ערך היד שלו פלוש 30 נקודות עונש.

מי שמגיע ל-100 או 200 נקודות (תלוי ברף הנקודות שנקבע לפני תחילת המשחק) יוצא מהמשחק. המנצח הוא השחקן האחרון להישאר - זה שיש לו את מספר הנקודות הנמוך ביותר. האפליקציה זמינה להורדה בחינם למכשירי אייפון ואנדרואיד, וגם לטאבלטים ולאייפד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתגעגעים לטיול של אחרי צבא?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בואו להיזכר במשחק המטיילים הפופולרי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully