וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם גוגל מעתיקה: יוטיוב משיקה את הפיצ'ר הכי פופולרי בעולם

4.12.2017 / 9:26

בניגוד לאפליקציות אחרות, בהן הסטורי נעלם לאחר 24 שעות, לסיפורים של של יוטיוב יקראו Reels והם ירוצו בלי תאריך תפוגה. ניתן יהיה להוסיף סטיקרים וטקסט, אבל הם יבוססו על סרטונים ארוכים שהועלו על ידי בעלי ערוצים

יוטיוב. ShutterStock
הסטורי הפך להיות פיצ'ר סטנדרטי שכולם מאמצים./ShutterStock

אחרי שהפך ללהיט בסנאפצ'ט, והועתק על ידי פייסבוק לכל הפלטפורמות שלה - הפיד, האפליקציה, אינסטגרם וגם ווטסאפ - נראה שכעת תורה של גוגל להפוך את הסטורי (Story) לחלק מחיינו גם באפליקציה של אתר הווידאו הפופולרי. גוגל הודיעה בבלוג של יוטיוב כי תוסיף את הפיצ'ר הפופולרי אחרי שיסתיימו הבדיקות הסופיות.

בניגוד לאפליקציות אחרות, בהן הסטורי נעלם לאחר 24 שעות, לסיפורים של של יוטיוב יקראו Reels והם ירוצו בלי תאריך תפוגה. הסיפורים ירוצו עד שבעלי הערוצים יחליטו לחדש אותם, והם גם לא ייראו בדיוק כמו הסיפורים המוכרים מאינסטגרם. לא תמצאו ביוטיוב סטורי עם תמונות אלא רק קטעי וידאו קצרים באורך 30 שניות, הלקוחים מתוך סרטון מקורי אותו העלה בעל הערוץ.

לדברי גוגל, הפיצ'ר החדש נועד לעודד את בעלי הערוצים לצלם סרטונים קצרים יותר, ולקרוץ למשתמשים שלא מעוניינים לצפות בסרטון באורך מלא אלא רק בקטע קצר. המהלך הזה כנראה גם אמור למשוך את כל משתמשי Vine שנסגר - ועדיין מחפשים מקום לצרוך קטעים קצרים ומשעשעים.

למשתמשים שכן יהיו מעוניינים לצפות בסרטון המלא, תאפשר גוגל להטמיע קישורים בתוך ה-Reels שיובילו לעמוד המתאים, לצד אלמנטים ויזואליים נוספים מוכרים כמו סטיקרים, טקסט ואפשרויות עריכה נוספות. לפי הדוגמה באתר של יוטיוב, הפיצ'ר יופיע בראש האפליקציה וכנראה לא יהיה זמין בשלב הזה באתר האינטרנט.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה דומה לסטורי בכל מקום אחר, אבל האופי של ה-Reels שונה קצת./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב
  • story

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully