וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מציגה: האפליקציות והמשחקים הכי שווים של 2017

4.12.2017 / 9:38

כמדי שנה, ענקית הטכנולוגיה האמריקנית חושפת את האפליקציות הפופולריות ביותר שהצטרפו השנה למיליוני האפליקציות בחנות Google Play יחד עם המלצות העורכים

גוגל פליי  google play. ShutterStock
כמדי שנה, גוגל פרסמה את האפליקציות הטובות והפופולריות ביותר./ShutterStock

חודש לפני סיום 2017 חושפת גוגל את האפליקציות והמשחקים הטובים ביותר של השנה החולפת. עם יותר מ-3 מיליון אפליקציות, לעתים קשה למצוא את הטובות ביותר בחנות Google Play, אך כמדי שנה ענקית הטכנולוגיה האמריקנית עושה סדר ומגלה אילו אפליקציות הן המומלצות שלה. לדברי החברה, דמויות נשיות חזקות שלטו השנה עם "רוג אחד: סיפור מלחמת הכוכבים" ו-"וונדר וומן".

אפליקציית השנה

אפליקציית השנה של גוגל היא Socratic, שמסייעת לתלמידים עם שיעורי הבית בתחומים שונים כמו מתמטיקה, היסטוריה אמריקנית, כימיה, כלכלה ועוד. האפליקציה מציעה רשת חברתית בה ניתן לעבוד יחד על שיעורי הבית ולשאול שאלות. האפליקציה מסייעת לתלמידים על ידי צילום התרגיל, ולמרות שהיא מכוונת לתלמידים אמריקניים, היא יעילה באותה מידה בתחומי המתמטיקה בכל העולם.

חמש האפליקציות החדשות הפופולריות ביותר השנה, לפי גוגל הן: אפליקציית עריכת התמונות Photo Editor, אפליקציית מזג האוויר What The Forecast?!, אפליקציית הסרטים המצוירים Boomerang, אפליקציית הסרטונים הוויראליים TopBuzz Video והאפליקציה החברתית Yarn, שמבטיחה לכם הצצה בצ'אטים של אחרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית שיעורי הבית "סוקרטס" - במקום הראשון./מערכת וואלה!, צילום מסך

משחק השנה

משחק השנה בגוגל פליי הוא CATS: Crash Arena Turbo Stars, בו צריך לבנות רובוט ולהשתתף בקרבות מול רובוטים של משתמשים אחרים. ניתן להצטרף לכנופיית רובוטים ולשדרג כל הזמן של רובוט הקרב שלכם. המשחק הורד יותר מ-10 מיליון פעמים.

חמשת המשחקים הפופולריים ביותר השנה, לפי גוגל הם: Super Mario Run של נינטנדו, Bubble Witch 3 Saga בו תצטרכו לפוצץ בועות, Magic Tiles 3 המדמה פסנתר, CATS: Crash Arena Turbo Stars שגם זכה בתואר המשחק המומלץ ביותר והמשחק Ballz שמבטיח לשרוף לכם הרבה זמן ולתת למוח לנוח. מקום של כבוד קיבל גם משחק הספינר המקוון והמשחק N.O.V.A. Legacy בו תצטרכו לשרוד בחלל.

חמשת השירים שהוזרמו הכי הרבה השנה הם: HUMBLE של קנדריק למאר, Shape of You של אד שירן, DNA של קנדריק למאר, Mask Off של פיוצ'ר ו-Body Like A Back Road של סאם האנט. חמשת הסרטים שהוזרמו הכי הרבה השנה הם: מואנה, רוג אחד: סיפור מלחמת הכוכבים, וונדר וומן, שומרי הגלקסיה 2 וד"ר סטריינג'. חמש סדרות הטלוויזיה שהוזרמו הכי הרבה השנה הן: משחקי הכס, ריק ומורטי, המתים המהלכים, תיאוריית המפץ הגדול וד"ר הו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully