וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר ניסיתם את אתגר הקופסה הבלתי נראית? התכוננו לנפילות כואבות

6.12.2017 / 9:11

הלהיט הויראלי החדש-ישן מזמין אמיצים לטפס בכאילו על קופסה בלתי נראית - משמע ללכת באוויר - בטריק קשה מאוד לביצוע אבל סופר מגניב. מוזמנים לנסות את זה בבית בתנאי שאתם מודעים להשלכות

עריכה: יאיר דניאל

זו לא הפעם הראשונה שאתגר ויראלי ישן עושה קאמבק וזוכה פתאום להתייחסות הראויה לו. הפעם מדובר באתגר הקופסה הבלתי נראית שמזמין אנשים לעלות "בכאילו" על קופסה שקופה, משמע ממש ללכת באוויר - ויש כמה שמצליחים לבצע את הטריק המסובך הזה לא רע בכלל.

לאחרונה הרשת מוצפת בסרטונים של אנשים שמנסים לבצע את האתגר המורכב. חלק נופלים נפילות כואבות, חלק מצליחים בקושי ורק מעטים עושים את זה באופן מושלם. האתגר דורש מכם להניח רגל אחת באוויר, כאילו אתם דורכים על קופסה, ולזנק מעליה עם הרגל השנייה כשהראשונה לא זזה ממקומה.

עוד ברשת:

עוד באותו נושא

אתגר ה"ציצי-לב": טרנד סקסי או מבזה נשים?

לכתבה המלאה

איך עושים את זה?

לצערנו לא קיים טריק שמאפשר לבצע את האתגר בקלות, אולם עבור אלו מכם שמוכנים לנסות ולהסתכן בכמה נפילות כואבות - תחילה הרחיקו דברים חדים או שבירים מסביבתכם, את הרגל ש"דורכת על הקופסה" הרימו יחסית גבוה ואז בזריזות תוך שמירה על יציבות קפצו עם הרגל השנייה קדימה.

בחיפוש ברשת תמצאו רקדן מגוודלחרה, מקסיקו, שביצע את הפעלול בהצלחה כבר ב-2014. אחד הסרטונים הנצפים ביותר, שזכה ליותר מ-120 אלף שיתופים בטוויטר, שייך לאריאל אוליבר, מעודדת בית הספר התיכון מנבל שבטקסס, שעושה את זה בצורה הכי מושלמת שראינו עד כה.

צפו בעוד אנשים שניסו את האתגר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully