וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל אוסרת כעת על אפליקציות לשלוח פרסומות למסך הנעילה

7.12.2017 / 8:16

גוגל ציינה כי התנאים החדשים לא יחולו על כל האפליקציות הקיימות בחנות Google Play אלא רק על חלק גדול מהן, אבל זה אומר שנראה הרבה פחות פרסומות מציקות בכל פעם שנבדוק את השעה בסמארטפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסוף לפרסומות המוגזמות במסך הנעילה באנדרואיד./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד הדברים המעצבנים באנדרואיד עומדים להיעלם: כחלק משינוי תנאי פרסום של האפליקציות במערכת ההפעלה, ובמטרה להבטיח למשתמשים חווית שימוש טובה יותר, קבעה גוגל כי מעתה מסך הנעילה נותר מחוץ לתחום עבור מרבית האפליקציות. משמעות הדבר היא שאפליקציות עדיין תוכלנה לשלוח התראות למסך הנעילה הקשורות בצורה ישירה לאפליקציה, אך אסור להן לכלול מסרים פרסומיים שיפריעו לחוויית המשתמש.

גוגל ציינה כי התנאים החדשים לא יחולו על כל האפליקציות הקיימות בחנות Google Play אלא רק על חלק גדול מהן. כמו כן, אפליקציות שכל מטרתן הן לשנות ויזואלית את מסך הנעילה עדיין יעברו את הסינון החדש אך בצורה הרבה פחות מעיקה מבעבר. בצורה זו, לדברי גוגל, יוכלו המשתמשים לדעת איזו אפליקציה מציקה להם ולהסיר אותה.

אי-עמידה בתנאים המדוברים יביא, לדברי גוגל, להסרתה של האפליקציה מחנות אפליקציות של אנדרואיד, ובמקרים חמורים יותר גם חסימת חשבונו של המפתח. שינוי התנאים מצטרף לשלל איסורים אותם יזמה גוגל בתקופה האחרונה, בהם האיסור להציג פרסומות על מסך מלא ללא כפתור סגירה. עוד דרשה גוגל ממפתחי האפליקציות להתאים כמה שיותר את הפרסומות לקהל היעד שלהן.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully