וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונות: העדכון האחרון ביטל את הטעינה המהירה בגלקסי S8

6.12.2017 / 8:20

בימים האחרונים מתלוננים לא מעט משתמשים ברשתות החברתיות כי עדכון הגרסה של סמסונג לחודש אוקטובר פגע באפשרות הטעינה המהירה במכשירי הדגל של החברה

סמסונג גלקסי S8. מייקי לי, מערכת וואלה! NEWS
סמסונג גלקסי S8 - האם העדכון של אוקטובר באמת הרס את הטעינה המהירה?/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לי

בימים האחרונים הצטברו לא מעט תלונות ברשתות החברתיות על כך שהעדכון של סמסונג ששוחרר בחודש אוקטובר למכשירי גלקסי 8 וגלקסי 8 פלוס פגע ביכולת הטעינה המהירה של המכשירים הפופולריים. בנוסף, ברחבי הרשת עולים דיווחים כי גם יכולת הטעינה האלחוטית נפגעה והסוללה נגמרת מהר יותר בעת טעינה אלחוטית.

"מאז העדכון האחרון, בחודש אוקטובר, המכשיר שלי לא נטען בצורה מהירה. בפעם האחרונה שהטענתי אותו לקח כחמש שעות להגיע מ-0 ל-100 אחוז", כתב אחד המשתמשים. מתלוננת נוספת טענה כי גם אצלה הבעיה זהה: "ניסיתי כמה מטענים מקוריים והבעיה נמשכת". התלונות הצטברו לשרשור ארוך בטוויטר ומשתמשת אחת דיווחה על בעיה מוזרה במיוחד; לדבריה, לאחר העדכון המכשיר שברשותה הפסיק להיטען ושב לתפקד לאחר איפוס להגדרות היצרן. לאחר גיבוי המכשיר בצורה אוטומטית הוא שוב הפסיק להיטען.

חלק מהמשתמשים דיווחו שבעת טעינה עם כבל, המכשיר לא נטען כלל, אלא רק בטעינה אלחוטית, ולכן הסוללה נגמרת בקצב מהיר. סמסונג טרם הגיבה לתקלות אך סביר להניח שאם אכן הבעיה היא בעדכון האחרון, היא תיפתר בעדכון הגרסה הבא.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully