וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטיק ובן-אל VS נועה קירל - של מי הסרטון הכי נצפה השנה ביוטיוב?

6.12.2017 / 12:15

האמנים הישראלים המככבים ברשימה הם משה פרץ עם "קרמלה" במקום החמישי, אייל גולן עם "תבואי היום" במקום השביעי, עומר אדם עם "פעם בחיים" במקום התשיעי ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטטיק ובן אל במקום הראשון בקליפים אבל לא בסרטון הכי פופולרי./מערכת וואלה!, צילום מסך

גם השנה יוטיוב מסכמת שנה עם רשימת הסרטונים הפופולריים והקליפים הנצפים ביותר במהלך השנה החולפת בישראל ובעולם. את רשימת הקליפים החמים של 2017 פותחים, זו השנה השנייה, הצמד סטטיק ובן אל תבורי עם "טודו בום" במקום הראשון ו"זהב" במקום השני. גם ברשימת הסרטונים הנצפים ביותר, נוכחות הצמד הפופולרי בולטת עם גרסאות אהובות במיוחד של יוטיוברים לשירים שלהם וסרטון פרסומת לקו הילדים של קסטרו בהשתתפותם. מגמה זו ממשיכה משנה שעברה שבה נכללו שלושה שירים של הצמד ברשימת הקליפים הפופולריים בנוסף לסרטוני פרודיה שנעשו על שיריהם.

אמנים ישראלים נוספים המככבים ברשימה הם משה פרץ עם "קרמלה" במקום החמישי, אייל גולן עם "תבואי היום" במקום השביעי, עומר אדם עם "פעם בחיים" במקום התשיעי ועדן בן זקן עם שני שירים ברשימת עשרת הקליפים הפופולריים: "לזאת שניצחה" ו-"רציתי".

במקום השלישי ברשימה המקומית מככב השיר ששבר את שיא הצפיות העולמי של יוטיוב השנה והגיע למקום הראשון בדירוג הגלובלי: Despacito של לואיס פונסי. אד שירן עם הלהיט Shape of You נמצא במקום השני בדירוג העולמי ורביעי בדירוג הישראלי. Swalla של ג'ייסון דרולו מגיע רק למקום השמיני בדירוג העולמי, אך כובש את המקום השישי בישראל.

ברשימת הסרטונים הפופולריים של השנה, יש גם לא מעט מוזיקה. נועה קירל ואגם בוחבוט כובשות את המקום הראשון בפרסומת של בזק עם קאבר לשיר הוותיק של דני סנדרסון, "אצל הדודה והדוד". ארץ נהדרת ממשיכה לשמור על פופולריות עם ארבעה שירים ברשימה: שניים של לידוי, אסטמה ושקד פררה מערוץ הכיבוד במקומות השלישי והתשיעי, ושניים של הכוכבת העולה "אגס קימל" (תום יער). עוד ברשימת עשרת הפופולריים, הסרטון הוויראלי "גשם גשם מטפטף" ופרק של חצי שעה מתוך מועדון החברים של מיקי.

ליוטיוב כ-1.5 מיליארד משתמשים רשומים מדי חודש בעולם, הצופים במיליארד שעות תוכן מדי יום. יותר מ-400 שעות תוכן עולות מדי דקה לאתר. 60 אחוזים מהצפיות ביוטיוב מגיעות ממכשירים ניידים, וזמן הצפייה היומי במובייל עומד על יותר משעה בממוצע.

עשרת הסרטונים הכי הנצפים בישראל

עשרת הקליפים הכי נצפים בישראל

עשרת הקליפים הכי נצפים בעולם

עשרת הסרטונים הכי נצפים בעולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully