וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת פורנו התאבדה בתלייה - בגלל בריונות רשת?

7.12.2017 / 11:43

לאחר שצייצה שהיא מסרבת להשתתף בסצינה עם גבר שעושה גם פורנו הומוסקסואלי - בשל חשש מאיידס, הואשמה השחקנית בהומופוביה וככל הנראה שמה קץ לחייה

AugustAmesxxx

כוכבת הפורנו אוגוסט אימס נמצאה מתה הבוקר (חמישי) בדירתה בקליפורניה בגיל 23. ממשרד המנתח הרפואי המחוזי של וונטורה אישרו את מותה של אימס (שנולדה בקנדה בשם מרסדס גרבווסקי), אולם לא פירטו על הנסיבות – ומסרו שהם ממתינים לאישור המשפחה לפירסום הפרטים. יחד עם זאת, חברים קרובים שלה סיפרו ל-theblast.com כי נראה שהיא שמה קץ לחייה בתלייה לאחר שסבלה לאחרונה מדיכאון עמוק. הם אף טענו שהם מאמינים שבין הסיבות למותה עומד קמפיין בריונות רשת שהיא הייתה קורבן לו בימים האחרונים.

אימס, שהשתתפה ב-270 סרטי פורנו מאז החלה לעבוד בתעשייה ב-2013, פירסמה ב-3 בדצמבר ציוץ בו כתבה שהיא מסרבת להשתתף בסצנת סקס עם שחקן שהשתתף בסרטי פורנו הומוסקסואלים. היא טענה שהבדיקות הרפואיות שעוברים גברים שמשתתפים בפורנו עם גברים אחרים שונות משל אלה שמשתתפים רק בסצנות הטרוסקסואליות ולכן היא לא מעוניינת להשתתף איתו בסצינה.

בציוץ היא כתבה: "למי שעומדת להחליף אותי מחר בסרט של חברת ארוטיקה אקס ניוז – דעי שאת מצטלמת עם גבר שהשתתף בפורנו גייז. כל מה שאני יכולה להגיד זה שזה בולשיט. האם לסוכנים לא אכפת ממי שהם מייצגים? אני עושה שיעורי בית ושומרת על הגוף שלי".

עוד באותו נושא

כוכבת פורנו חושפת את הצד האפל של התעשייה: זה הסקס הכי גרוע

לכתבה המלאה

בתעשיית הפורנו ישנו מספר לא מבוטל של גברים שמשתתפים גם בסצינות עם נשים וגם עם גברים, אולם ישנן שחקניות רבות שמסרבות לעשות איתם סקס – בשל חשש מהדבקות בנגיף ה-HIV ואיידס.

בעקבות הציוץ היא ספגה מטח של האשמות ותקיפות ברשת ומעריצים רבים שלה טענו שהיא הומופובית. "אני לא הומופובית", היא כתבה בתגובה לאחד מהמאשימים, "בחורות רבות לא מצטלמות עם גברים שעושים פורנו גייז, מסיבות של בטיחות. זו לא רק אני. אני לא מוכנה לסכן את הגוף שלי. אני לא יודעת מה הם עושים בחיים הפרטיים שלהם".

ארבעה ימים לאחר הציוץ ולאחר שספגה מאות האשמות בהומופוביה, כולל משחקני פורנו - גברים ונשים, נראה שהיא שמה קץ לחייה וחלק מחברותיה מיהרו להאשים את בריוני הרשת ואנשי התעשייה במותה.

"אמרת לחברה שלי אוגוסט לבלוע רעל. אתה אחראי ישירות למותה"

"לצערי הבריונות בתוך התעשייה גבתה עוד קורבן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully