וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימוג'ים מקבלים סוף סוף את השדרוג היחיד שהם היו צריכים

8.12.2017 / 9:10

כמדי שנה, ארגון יוניקוד האחראי על הרגולציה של האימוג'י בין הפלטפורמות השונות והרשתות החברתיות, פרסם את עיצוב האימוג'ים שנראה בשנה הבאה. רק שהפעם תהיה גם אפשרות לסובב חלק מהאימוג'ים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם אימוג'ים הפוכים נוכל סוף סוף לחבר משפטים הגיוניים באימוג'י./מערכת וואלה!, צילום מסך

נדמה כאילו הם תמיד היו בחיינו אבל האימוג'י הפכו לחלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו רק בעשור האחרון, עם חדירת הסמארטפונים לכל כיס. הדמויות הקטנות נועדו להביע רגשות בצורה ויזואלית ובשנים האחרונות הפכו למעין שפה לא-רשמית בפני עצמה. חלק מהאימוג'ים פופולריים במיוחד והמשמעות שלהם ברורה לכולם, חלקם קצת פחות ברורים אבל לא נראה שהם עומדים להיעלם בקרוב.

מי שאחראי על אסדרת נושא האימוג'י בעולם, ותיאום בין כל הפלטפורמות השונות והרשתות החברתיות, הוא ארגון Unicode. מדי שנה הוא מפיץ טיוטה עם הצעות לאימוג'י החדשים וכל פלטפורמה בוחרת עיצוב מעט שונה. כמדי שנה, גם לקראת 2018 פרסם הארגון רשימה עם כמה עשרות דמויות חדשות וכן תכונה מתבקשת במיוחד, שאפשר להגדיר בתור השדרוג היחיד שאימוג'ים אי פעם היו צריכים - האפשרות להפוך את כיוונם.

היפוך האימוג'י יוצר תמונת ראי שלו, וכך ניתן יהיה לצרף אימוג'ים זה לזה כדי ליצור משמעות חדשה בצורה קלה ויעילה יותר. האימוג'ים החדשים צפויים להגיע במחצית השנייה של 2018, ובין האמוג'י המוצעים ניתן למצוא בייגלה, מטף כיבוי אש, אימוג'י של גברים ונשים עם קרחת ועוד. אימוג'י שלא צפוי להיכלל ברשימה הסופית הוא גליל נייר טואלט, אותו ביקשו לא מעט גולשים וגם לא אימוג'י הקקי העצוב, למרות שהוא הגיע לשלבי עיצוב סופיים ומופיע ברשימה באתר של יוניקוד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האימוג'י החדשים המוצעים; הקקי העצוב עדיין שם למרות הדיווחים על ביטולו./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully