וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית פלייבוי לשעבר הצטלמה ללא חולצה, והדאיגה את כל הגולשים

10.12.2017 / 9:46

לינדזי פלס בת ה-26 מארצות הברית, שהפכה לכוכבת אינסטגרם בזכות החזה הגדול שלה (שגורם לה לדבריה ללא מעט צרות), העלתה תמונה ובה השדיים שלה בגדלים אחרים וגרמה לגולשים לתהות - האם זה נורמלי?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

לינדזי פלס מציגה: הצרות של נשים עם חזה גדול/https://www.instagram.com/lindseypelas

בסרטון - לינדזי פלס

כבר סיפרנו לכם פעם על כוכבת האינסטגרם לינדזי פלס, שניסתה להסביר לעולם את כל הצרות שיש לנשים עם חזה גדול. "חזה גדול זה לא כזה טוב", אמרה לאחרונה. "יש הרבה מאוד שנאה לנשים עם חזה גדול" - זאת בנוסף לבעיות פיזיות מובנות, כגון כאבי גב מהם היא סובלת בשל החזה הגדול מאוד שלה (מידה 30HH - ללא ניתוחים).

כעת דוגמנית הפלייבוי לשעבר שבה לכותרות, הפעם בגלל תמונה מוזרה מעט שפרסמה בחשבון האינסטגרם הפופולארי מאוד שלה. פלס בת ה-26 מלואיזינה, חלקה עם שבעה מיליון עוקביה באינסטגרם תמונה ללא חולצה, ובה נראה שד אחד שלה בגודל ובצורה אחרת לגמרי מהאחר. כמעט מאתיים אלף איש הגיבו לתמונה, ותהו מה לעזאזל קורה שם.

עוד בנושא:

הגודל קובע: דוגמנית חושפת את כל הצרות שיש לנשים עם חזה גדול
גילתה שבעלה בוגד בה כשהבחינה במקרה בתמונה של חדר השינה שלה באינסטגרם של אישה אחרת
כוכבת פורנו התאבדה בתלייה - בגלל בריונות רשת?

ובכן, מתברר שזה דווקא די נורמלי. ב-2011 התבצע מחקר שמצא שאצל 47 אחוז מהנשים גודל השדיים לא שווה. מתברר שהבעיה כה נפוצה, עד שחברת הלבשה תחתונה בסן אנטוניו אפילו ייצרה חזיה מיוחדת לשדיים לא סימטריים.

"לכל אישה יש שד אחד שקצת יותר גדול או שהוא בצורה קצת אחרת מהאחר", הסביר מנתח פלסטי ל"דיילי מייל" הבריטי. "שדיים לא סימטריים זה לגמרי נורמלי. אצל חלק מהנשים קשה מאוד להבחין בכך, ואצל אחרות זה קל. זה טבעי לגמרי. עם זאת, בחלק מהמקרים יש לכך סיבה, כך שאם אתן חוששות, מוטב שתתייעצו עם רופא".

למעט הגולשים שהביעו דאגה לחזה של הדוגמנית האהובה עליהם, היו גם כאלה שפירגנו, כמו זה שכתב: "זה מאוד מרענן לראות אישה עם חזה גדול וטבעי שמרגישה בנוח עם הצורה שלה. כל הכבוד לך, אלילה מהממת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully