וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מאפשרת לסלבס לענות על שאלות במקום תוצאות חיפוש

10.12.2017 / 9:45

הידוענים יקבלו את השאלות ישירות מגוגל באפליקציה ייעודית, שפותחה לשם כך, ואת התשובות יוכלו להקליט ולשלוח באופן אוטומטי כך שהתשובה שלהם תוצג לכלל הגולשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם שואלים - הסלבס עונים בעצמם באפליקצייה ייעודית חדשה של גוגל./מערכת וואלה!, צילום מסך

עמוד תוצאות החיפוש של גוגל השתדרג בצורה משמעותית בשני העשורים האחרונים אבל העיצוב שלו נותר דומה. למעט אפשרויות רבות שנוספו לתוצאות החיפוש, הוא נותר מורכב מלינקים וטקסט, וקצת תמונות. אם עד היום הקלדת ערך החיפוש הוביל לתוצאה צפויה, בקרוב התשובות ייראו משעשעות הרבה יותר.

לפי הדיווחים, גוגל תציע למפורסמים לענות בעצמם, בקטע וידאו, על שאלות שהגולשים שאלו אודותיהם - ותוצאת הווידאו תופיע בראש רשימת החיפוש. התכונה החדשה תופץ תחילה בארה"ב בלבד ובשיתוף פעולה עם כמות ידוענים מצומצמת.

הפיצ'ר החדש יציג את התוצאות, רק כשהשאלה נודעת ישירות למפורסמים; לדוגמה, השאלות "האם וויל פרל יודע לנגן בתופים" או "בכמה סרטים שיחק ויל סמית'", יובילו תוצאות החיפוש לסרטון וידאו קצר של הידוען בו הוא בעצמו עונה בקצרה על השאלה.

מכיוון שגוגל יודעת מהן השאלות הפופולריות ביותר, החברה פיתחה אלגוריתם מיוחד שיסנן אך ורק את השאלות שחוזרות על עצמן ונשאלות כמות רבה של פעמים על ידי הגולשים. הידוענים יקבלו את השאלות ישירות מגוגל באפליקציה ספציפית, שפותחה לשם כך, ואת התשובות יוכלו להקליט ולשלוח באופן אוטומטי. התוצאות החדשות מופיעות כרגע באפליקציה של גוגל לניידים אך החברה תרחיב בהמשך את השירות המקורי גם למשתמשי הדפדפן ולמדינות וידוענים נוספים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully