וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת מיקרוגל-על-הראש שהשתבשה כמעט גבתה חיי אדם

15.12.2017 / 5:57

בניסיון להגן על בריאותו, במהלך הניסוי המיותר, הבלוגר הכניס למיקרוגל צינורית דרכה הוא אמור היה להיות מסוגל לנשום בחופשיות; הדברים ממש לא הלכו לפי התכנון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוטיוב גורם לאנשים לעשות דברים מוזרים./מערכת וואלה!, צילום מסך

יוטיוב הוא מקור הכנסה לא רע לבעלי ערוצים שמעלים סרטונים מקוריים לאתר הווידאו הפופולרי. ערוצים רבים מציעים ניסויים מדעיים מקוריים ומפתיעים - חלקם מבוצעים עם ציוד מתאים ותחת פיקוח, וחלקם מבוצעים על ידי בלוגרים חובבניים. המקרה הזה, נכלל ללא ספק בקבוצה השנייה.

סרטון מתיחה טיפשי במיוחד, בו כוכב הסרטון רצה להראות כיצד ניתן לנשום עם מיקרוגל מונח על הראש, השתבש והוביל למצב חירום לעיני המצלמה. הבלוגר ג'יי סוינגלר וחברו ניסו להרוויח את המשכורת החודשית מאתר הסרטונים הפופולרי. סוינגלר, שכבר פרסם בעבר מספר סרטוני ניסויים הזויים ומסוכנים, רצה להראות לעוקביו הנאמנים כיצד ניתן לנשום דרך מיקרוגל עם חומר מילוי.

בניסיון להגן על בריאותו, סוינגלר הכניס למיקרוגל צינורית דרכה הוא אמור היה להיות מסוגל לנשום בחופשיות. במהלך הצילום, חומר המילוי סתם גם את הצינורית וסוינגלר החל לפרפר כתוצאה מהמחסור בחמצן. חברו של סוינגלר, במהלך טיפשי למדי, ניסה לחתוך את הצינורית ואת המיקרוגל עצמו באמצעות סכין - מה שגרם לעניינים להסתבך עוד יותר.

למזלם, בסופו של דבר, הזעיק החבר את צוות כיבוי האש שחילץ את המיקרוגל מראשו של סוינגלר באמצעות מסור, ואפשר לו לחזור לנשום. דובר מכבי האש פרסם לאחר מכן ציוץ בטוויטר בה סיפר על האירוע החריג.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם לעשות דברים מטופשים במיוחד, שעלולים לעלות להם בחייהם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully