וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות הזרמת המוזיקה "דיזר" הושק רשמית בישראל

11.12.2017 / 11:00

המנוי הבסיסי יוצע בחינם עם פרסומות ואפשרויות מוגבלות בממשק, מי שירצה את השירות המלא ייפרד מ-19.90 שקלים בחודש. קטלוג המוזיקה יכלול שירים רבים מהעולם וגם מישראל

יח"צ - חד פעמי

דיזר (DEEZER), אחד משירותי הזרמת המוזיקה הגדולים בעולם, מגיע היום לישראל באופן רשמי. השירות זמין ב-185 מדינות ומציע מגוון מוזיקלי רחב. לדיזר יותר מ-12 מיליון משתמשים ואלגוריתם בשם FLOW, הלומד ומתאים עצמו להרגלי ההאזנה של המשתמשים. לרגל ההשקה בישראל מנויים חדשים שיירשמו לשירות עד ה-8 בינואר יקבלו שלושה חודשי מנוי פרימיום במחיר של שקל אחד.

לדברי חברת "לב מדיה גרופ", נציגת דיזר בישראל, בזמן הקרוב היא תרחיב את קטלוג המוזיקה המקומית ותשקיע גם בקידום ויצירה של תוכן ישראלי על ידי תמיכה באמנים ישראלים שיוכלו להציע את המוזיקה שלהם בפלטפורמה. השירות יהיה זמין בישראל החל מהרבעון הראשון של שנת 2018, הקטלוג יכלול את כל התוכן הישראלי והבינלאומי ואפשרות לבצע חיפוש בשפה העברית.

השירות של דיזר יתחרה בשירותי הזרמת מוזיקה מקומיים המוצעים על ידי סלקום ופלאפון, ובשירותים בינלאומיים כמו אפל מיוזיק (הזמין בישראל), פנדורה וספוטיפיי (שאינם זמינים עדיין רשמית בישראל). "אנחנו שמחים להשיק את דיזר בישראל; הקהל בישראל הורגל עד היום לצרוך מוזיקה דרך אתרי אינטרנט, באיכות קול ירודה או דרך מפעילים מקומיים עם קטלוג שירים מוגבל. אנחנו נציע קטלוג מוזיקה בינלאומי ומקומי עם פי'צרים מתקדמים", אמר גולן שקד, סמנכ"ל השיווק והסחר של דיזר.

דיזר. דיזר,
הממשק לא בעברית אבל יש מוזיקה ישראלית./דיזר

השירות של דיזר יוצע בשלוש תכניות: חודש פרימיום חינם למשתמשים חדשים, ולאחר מכן שירות בסיסי בחינם לכולם ללא הגבלת זמן. המודל הבסיסי מציע את השירות עם פרסומות, אפשרות מוגבלת למעבר בין שירים, איכות רגילה ובלי האפשרות לשמור שירים באופליין (לטיסות, למשל).
המנויים בתשלום כוללים שירות פרימיום להאזנה באיכות HD, במחיר חודשי של 19.90 שקלים, או 29.90 שקלים לחבילה משפחתית, הכוללת עד שישה מנויים, ושירות Hi Fi במחיר של 39.90 לחודש, באיכות המתקרבת לזו של תקליטור (פי 5 מאיכות של קובץ MP3).

בדומה לשירות המספקת אפליקציית זיהוי השירים "שזאם", גם בדיזר קיימת אפשרות זיהוי טביעת אצבע מוזיקלית בשם Song Catcher, ולדברי החברה הפיצ'ר נמצא בשימוש בקרב 10 אחוזים מהמשתמשים. עם הדיווחים על כך שאפל צפויה לרכוש את שזאם, בדיזר אומרים ששירות זיהוי השירים יורחב בקרוב לכלל המשתמשים. בעתיד הקרוב מתכננת החברה להרחיב את מערכת זיהוי השירים גם לזמזום מנגינה על ידי המשתמש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully