וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום המורה - היום בו מוקירים את עבודתם של המורים בחינוך דור העתיד

11.12.2017 / 8:58

היום מציינים בישראל את יום המורה - יום הוקרה והערכה למורות ולמורים, לגננות ולגננים על עבודתם בחינוך דור העתיד והצדעה לכל העוסקים והעוסקות במלאכת ההוראה

יום המורה- דודל של גוגל. גוגל, צילום מסך
יום המורה- דודל של גוגל/צילום מסך, גוגל

יום המורה הוא חג ישראלי המצוין בתאריך כ"ג בכסלו, והשנה מצויין יום המורה היום (ב–11.12.2017). לכבוד המאורע הקדישו בגוגל את הדודל היומי למורים בישראל.

הוא יום הוקרה והערכה למורות ולמורים, לגננות ולגננים על עבודתם בחינוך דור העתיד והצדעה לכל העוסקים והעוסקות במלאכת ההוראה. במסגרת יום המורה מוזמנים אזרחי ישראל להודות למוריהם מהעבר או ההווה באמצעות משלוח מכתב תודה אישי. בבתי ספר רבים בישראל נערכים טקסים מיוחדים לכבוד יום המורה, מתקיימים ערבי שיח בין ועדי ההורים לבין סגל ההוראה ומורים מוזמנים להשתתף בכנסים ופאנלים סביב נושאים ערכיים, חינוכיים וחברתיים.

מטרת יום המורה היא להביע את ההערכה והוקרת התודה שרוחש הציבור למוריו ומורותיו מתוך הבנה כי הם המפתח להצלחה. יום המורה הוא תוצר של שותפות הארגונים והגופים החינוכיים המובילים בישראל, לצד אנשי רוח ונבחרי ציבור אשר ביקשו לשים את המורות והמורים במרכז השיח הציבורי ולהודות להם/ן על המסירות והעבודה מלאת המשמעות. במסגרת אירועי יום המורה משולבת פעילות ענפה בבתי הספר, ברשויות המקומיות, בתקשורת המסורתית והדיגיטלית וכן בכנסת ישראל ובמשרדי הממשלה השונים.

  • עוד באותו נושא:
  • יום המורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully