וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם יש לך כישרון כלשהו - אתה יכול מחר להרוויח ביטקוין בלי שום ידע בנושא"

15.12.2017 / 6:36

הסטארט-אפ הישראלי Vanywhere מביא את תפיסת הבלוקצ'יין לקהל הרחב ומאפשר לכל אחד לרתום את הכישורים המיוחדים שלו כדי להרוויח קצת כסף מהצד; משפים חובבים למומחי אייפונים - לכל אחד יש עצה ששווה קצת כסף

ביטקוין. ShutterStock
אפשר להרוויח ביטקוין מכישרון, ידע וניסיון - מבלי לדעת כלום על המטבע./ShutterStock

התנודות הרבות והקיצוניות של הביטקוין, ושיאי הערך שהוא שובר מדי שבוע, הפכו את הבלוקצ'יין להבטחה הגדולה של עולם הטכנולוגיה. ישראל, כאומת סטארט-אפ, לא נשארה מאחור וחברות רבות החלו להציע שירותים על בסיס התפיסה המייתרת את המתווכים ומאפשרת להעביר מידע בצורה מאובטחת ישירות בין שני אנשים ברשת. "הבנו שיש הזדמנות בעולם הבלוקצ'יין", אומר לנו איתי שכטר, סמנכ"ל תפעול ומייסד בסטארט-אפ הישראלי Vanywhere. "הגענו למסקנה שלכל בן אדם יש כישרון, ועם הכישרון הזה אתה עוזר לחברים שלך ולמשפחה שלך מדי יום. אמרנו 'למה לא לאפשר לנצל את הכישרון הזה כדי לעזור לכל מי שצריך בעולם?' ובנינו פלטפורמה שעושה את זה".

Vanywhere היא פלטפורמה המאפשרת לאנשים לספק שירותים אחד לשני בתשלום. השירותים כוללים הדרכות (כמו איך לגבות את הסמארטפון?), הסברים מקצועיים בנושאים מסויימים או המלצות על מסעדות במקום לא מוכר. השירות חוסך זמן ומאפשר לקבל מידע מקצועי מאנשים שזו ההתמחות שלהם. המודל העסקי של החברה מבוסס על אסימון בשם VANY, שבו למשתמשים יש שליטה ישירה על הרווחים שלהם. מדובר באחד הסטארטאפים הראשונים מקהילת הקריפטו והבלוקצ'יין שפונה לקהל הרחב.

"במערכת שלנו ניתן לראות שאתה זמין ולפנות אליך לקבלת עזרה בהתאם לכישורים שלך; אפשר לעזור בווידאו חי, בקול או בצ'אט. אפשר להגיע אליך בכל דרך ואתה יכול לענות בכל דרך", מסביר שכטר. "בהתחלה זיהינו שיש מאות אלפי חיפושים לתמיכה של אפל בעולם, במיוחד בארה"ב, וגילינו שיש המון אנשים שהם מאוד טובים עם מוצרי אפל ועוזרים לחברים ולבני המשפחה שלהם. אז עשינו קמפיין מאוד קצר ופנו אלינו מאות אנשים שמוכנים לעזור לאנשים אחרים. בסופו של דבר היינו במשך כמה חודשים שירות התמיכה בווידאו היחידי בעולם למוצרי אפל.

vanywhere. vanywhere,
המערכת של vanywhere מאפשרת לכל אחד להחליט כמה הוא ירוויח על הכישרון שלו./vanywhere

"חוץ ממוצרי אפל, בחנו גם תחומים נוספים כמו נסיעות; לקחנו ניו-יורקרים אמיתיים שגרים בניו יורק סיטי ומכירים את העיר שלהם ואת המקומות המקומיים, מסעדות ברים והם ייעצו לתיירים ודיברו איתם במקום לחפש באינטרנט. עוד תחומים שבחנו זה תחום הסטיילינג, שם הווידאו חזק. מוצר כזה מתומחר פר דקה, ואחד היתרונות החזקים ביותר של הבלוקצ'יין זה שהוא פותר בעיה של תשלומים זעירים, כי אתה לא תלוי בשירותי סליקה שגובים עמלות גבוהות ואומרים לך עם מי ואיך אתה יכול לעבוד. בלוקצ'יין מנטרל את זה לחלוטין; למעשה, אחד הישומים של הבלוקצ'יין מבחינת תשלומים זה שאני יכול להמיר שווי של 0.0001 ביטקוין - בשירותי הסליקה זה כלל לא אפשרי. חוץ מזה תפיסת הבלוקצ'יין באה לידי ביטוי אצלנו בהרבה דברים לא רק בתשלום.

"יש בעולם 3 מיליארד אנשים ללא חשבון בנק. הפלטפורמה של הבלוקצ'יין היא שוויונית ויכולים לעבוד עם הפלטפורמה שלנו בתור משתמשים או בתור סקילרים (אנשים בעלי ידע בתחום מסוים המציעים שירותים). אנחנו מפחיתים כמעט 80 אחוזים מהעמלות המקובלות בשוק הפרילנסרים. העמלה שלנו מזערית, והיא עומדת על 5 אחוזים המוחזרים לקהילה בסופו של דבר. זה הופך אותנו לאחת הפלטפורמות האטרקטיביות בעולם להעברת ידע וגם קבלה של עבודות פרילנסרים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מה התרומה שלכם לעולם הבלוקצ'יין?

"קודם כל אנחנו בונים מערכת שלמה סביב המטבע הזה; זה לא רק שלם וקח. הקהילה לוקחת חלק מאוד פעיל בפלטפורמה שלנו כי הקהילה מחליטה מי יהיה סקילר; היא בוחרת את האנשים, את המועמדים ובוחרת מי לא מתאים על בסיס הכישורים שלהם. אנחנו לא מחליטים מי מתאים ומי לא. יש פה אקו-סיסטם שלם סביב המטבע. בנוסף, אנחנו בין הבודדים שיוצאים עם מוצר מיינסטרים בשלב הזה לתוך עולם הבלוקצ'יין; אנחנו מוצר מיינסטרים לכל דבר. זה מוצר שגם סבתא שלי תוכל להשתמש בו מבלי לדעת איך לקנות ביטקוין ולתת את הערך או לקבל את הערך".

למה בלוקצ'יין הוא תחום מלהיב?

"כמו שהאינטרנט התחיל בשנות ה-90, וכולם התלהבו - הבלוקצ'יין כאילו עשה ריסטרט לעולם הדיגיטל. זה עולם שלם שהולך לשנות את כל הכלכלה העולמית והוא בצעדיו הראשונים; זה בא יחד עם הטוקניזציה, שזה עולם בפני עצמו. נראה כלכלות סביב מוצרים והרבה פחות תלות בדולרים או בבנקים. יהיו הרבה יותר חבורת שמייצרות כך את הערך שלהם. יש בתחום הזה הרבה שקיפות - זה לא קיים בשום מקום היום בעולם, ואנשים היום מחפשים את השקיפות".

מה החזון שלכם?

"היום המון אנשים רוצים להרוויח מטבע וירטואלי. אנשים רוצים להיכנס, אנשים מבינים שזו ההכלכלה העתידית ורוצים להרוויח. אצלנו, מבלי שאתה יודע קריפטו או בלוקצ'יין, אתה לא צריך כלום כדי להרוויח - אם אתה טוב במה שאתה עושה, אתה יכול ממחר תיאורטית להתחיל לקבל מטבעות וירטואליים. לא תצטרך שום ידע מוקדם כי המערכת תלווה אותך לאורך כל התהליך; תלווה אותך לתוך העולם הזה".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully