וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריך יותר מזה: 4 סמארטפונים שווים בפחות מאלף שקלים

14.12.2017 / 8:25

שנת 2017 הייתה השנה שהסמארטפונים היקרים חזרו לקדמת הבמה, אבל במקביל המכשירים הזולים יותר נהנו משדרוג בכוח העיבוד, במצלמות ובמסכים. בחרנו ארבעה מכשירים זולים, שלכל אחד יתרון אחד מובהק - מה מתאים לכם?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה חשוב לכם יותר - המסך, המצלמה, החיסכון או להישאר מעודכנים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלוש השנים האחרונות ניתן להבחין בשיפור משמעותי באיכות ובכוח העיבוד של הסמארטפונים בקטגוריית הזולים. כיום, בכמה מאות שקלים, אפשר למצוא סמארטפון שייתן תמורה מעולה למחיר, יפיק תמונות לא רעות בכלל ולא יגמגם אם תנסו להפעיל את ווטסאפ יחד עם האפליקציה של פייסבוק ולהאזין למוזיקה בסטרימינג ברקע. אם הגיע הזמן לקנות במכשיר חדש, תנו לנו לעשות לכם סדר במבחר עם ארבע המלצות משתלמות.

LG Q6 - למי שחשוב המסך

למרות מחירו הנמוך, LG Q6 הוא מכשיר ביניים שאימץ את התכונה המתקדמת ביותר שמציע מכשיר הדגל של החברה, G6 - המסך. המכשיר מנסה לתת תחושה של פרימיום עם תג מחיר של 970 שקלים; יש לו מסך נטול שוליים בגודל 5.5 אינץ' ביחס 18:9, ברזולוציית Full HD+. כמו מכשירי הדגל המתקדמים המסך משוריים בציפוי זכוכית גורילה 3 והאיכות שלו משובחת למי שאוהב לצפות בסרטים במובייל. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 435 לצד 3 גיגה זיכרון RAM. השילוב הזה לא מתקדם במיוחד אבל הוא מספיק. מערך הצילום כולל מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל עם עדשה רחבה. Q6 מתאים למי שחשוב לו ליהנות ממסך איכותי ברזולוציה שהיא קצת מעל הממוצע בתג מחיר הזה. אין לו יתרונות מובהקים נוספים, למעט העובדה שהוא המכשיר היפה ביותר ברשימה הקצרה הזו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגיש פרימיום. LG Q6./מערכת וואלה!, צילום מסך

שיאומי Mi A1 - למי שחשוב להישאר מעודכן

מערכת ההפעלה Android One מיועדת למכשירי ביניים ומטה וזו למעשה האפשרות היחידה של משתמשי אנדרואיד לקבל גרסה נקייה ומעודכנת של אנדרואיד מבלי לרכוש מכשיר פיקסל של גוגל. גרסת מערכת ההפעלה הזו אחידה, ללא התערבות של היצרנית בממשק. המשתמשים מקבלים עדכונים ישירות מגוגל, כך שהיא לא תלוי ביצרניות שלרוב מזניחות את עדכוני התוכנה. Mi A1 הוא הסמארטפון הראשון שהגיע לישראל מבוסס אנדרואיד One; יש לו מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD עם ציפוי זכוכית גורילה 3, ערכת שבבים סנאפדרגון 625 הנחשבת למתקדמת, לצד 4 גיגה זיכרון RAM. כוח העיבוד שלו על הנייר רב יותר מזה של LG Q6 אבל המסך פחות משובח. מערך הצילום של ה-A1 מתקדם למדי וכולל שני חיישני 12 מגה פיקסל המאפשרים זום אופטי של פי 2 ומפתח צמצם f/2.2. מקדימה יש מצלמת סלפי של 5 מגה פיקסל. אם אתם רוצים גרסה נקייה של אנדרואיד, בלי אפליקציות מובנות מיותרות, ועם עדכוני תוכנה ואבטחה תכופים - המכשיר הזה יכול להיות שלכם תמורת 1,080 שקלים בייבוא רשמי, עם אחריות של המילטון לשנתיים, או ביבוא מקביל במחיר של 878 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכשיר הראשון בישראל עם Android one. שיאומי Mi A1./מערכת וואלה!, צילום מסך

גלקסי J7 Pro - למי שחשובה המצלמה

עד לשנה שעברה אפשר היה להגיד שהיצרניות הוותיקות כמו LG וסמסונג הזניחו את קטגוריית מכשירי הביניים והתמקדו בעיקר במכשירי הפרימיום. כל זה השתנה כשהסינים נכנסו בכל הכוח, כמו שיאומי, אופו ומייזו, שהחלו למכור למכור מכשירים איכותיים במחירים נמוכים מאוד. J7 Pro של סמסונג הוא מכשיר הביניים הכי קרוב של סמסונג למכשירי הפרימיום. יש לו מסך SuperAmoled הנחשב לאיכותי במיוחד בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, ערכת שבבים Exynos 7870 מתוצרת סמסונג ו-3 גיגה זיכרון RAM. גולת הכותרת ב-J7 Pro היא מערך הצילום המורכב ממצלמה אחורית איכותית של 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7 ומצלמה קדמית של 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.9 עם נורית לד. כשבדקנו את המכשיר הופתענו לגלות מצלמה אחורית מעולה שסיפקה תמונות נהדרות, במיוחד בתנאי תאורה גרועים. אם אתם רוצים מצלמה מתקדמת מבלי להוציא אלפי שקלים, סמסונג J7 Pro הוא המכשיר שמתאים לכם. מחירו: 1,229 שקלים ביבוא רשמי או 978 שקלים ביבוא מקביל.

סמסונג J7 פרו. סמסונג,
הפתיע אותנו לטובה, אבל הכי אהבנו את המצלמה. סמסונג גלקסי J7 פרו./סמסונג

שיאומי רדמי נוט 4 קוולקום - למי שחשוב לחסוך כמה שיותר

בסדרת הפאבלטים של שיאומי (Redmi Note) יש כמה מכשירים וספציפית לדגם הזה יש כמה גרסאות אז שימו לב שההמלצה שלנו היא לדגם 4 קוולקום או (4X בעל המפרט הזהה המיועד לשוק הסיני) ולא רדמי נוט 4 המיושן יותר (שעושה עדיין עבודה מעולה); כמו כן, שימו לב שאתם רוכשים את הגרסה עם מעבד של קוולקום ולא את זו עם המעבד של מדיה-טק. זה אחד המכשירים הפופולריים בישראל והוא מציע תמורה מעולה לכסף. יש לו מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, ערכת השבבים סנאפדרגון 625 לצד 3 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון. המכשיר מגיע עם מצלמה אחורית 13 מגה פיקסל ומפתח צמצם f/2.0. מקדימה יש מצלמה של 5 מגה פיקסל. אין לו פיצ'ר אחד ייחודי אבל השלם עולה על סך חלקיו בעיקר בשל תג המחיר שלו; רדמי נוט 4X הוא סמארטפון האנדרואיד המשתלם ביותר שניתן לרכוש כיום בישראל. המכשיר יבצע את כל המטלות הפשוטות והבינוניות ללא שום בעיה והוא זמין בארץ החל מ-580 שקלים בלבד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מיוחד, אבל השלם גדול מסך חלקיו - בעיקר בגלל תג המחיר. שיאומי רדמי נוט 4X./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully