וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק השיקה כפתור "נודניק" - להשתקה זמנית של חברים מציקים

17.12.2017 / 8:47

ההשתקה הזמנית מאפשרת לקחת הפסקה מהפוסטים והתמונות של החברים מבלי לבטל את המעקב או את החברות בעיקר מבלי שהם ידעו או יפגעו. ההשתקה מתבטלת לבד אחרי 30 יום

פייסבוק. ShutterStock
לרגעים שכבר אין לכם סבלנות לפוסטים מהחופשה./ShutterStock

לפייסבוק כמות משתמשים אדירה של כשני מיליארד בני אדם. זה אומר שבמדינות רבות (כמו ישראל) כנראה שאין גולשים שאין להם אף חבר או בן משפחה ברשת החברתית. החברים שלנו קובעים יחד עם האלגוריתם של פייסבוק כיצד ייראה הפיד שלנו, אבל כמה פעמים היינו רוצים פשוט להגיד למישהו לסתום כבר?!

חבר שחופר על מוצר חדש שקנה או חברה שנהנית מדי בטיול בחו"ל, למשל - יש לא מעט מקרים בהם היינו רוצים להתעלם מקיומם של חברים מסוימים ברגעים מסוימים וכעת בוחנת הרשת החברתית פיצ'ר שעשוי לסייע בדיוק ברגעים האלה.

לפי הדיווחים, האפשרות לסתום לחברים את הפה זמנית כבר החלה להתגלגל לגולשים באפליקציה ובאתר ברחבי העולם. הפיצ'ר Snooze מאפשר להשתיק באופן זמני פוסטים של חברים ודפים עסקיים, ולהחרים אותם מהפיד לפרק זמן של 30 יום. בימים הקרובים משתמשים בישראל אמורים להיות מסוגלים להשתמש בו גם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוקחים על "נודניק" - Snooze - ולוקחים הפסקה לחודש./מערכת וואלה!, צילום מסך

ההשתקה הזמנית מאפשרת לקחת הפסקה מהפוסטים והתמונות של החברים מבלי לבטל את המעקב או את החברות בעיקר מבלי שהם ידעו או יפגעו. האפשרות החדשה נמצאת ליד ה-Unfollow; לחיצה על שלוש הנקודות לצד הפוסט ובחירה ב-Snooze (נודניק).

למשתמשים שבחרו באפשרות ה-Snooze, פייסבוק תזכיר לקראת תום ה-30 יום כי ההשתקה עומדת להיגמר ותציע תקופת הארכה. המשתמשים, יוכלו להאריך את ההשתקה ל-30 יום נוספים או לבטל אותה לגמרי.

לדברי הרשת החברתית, ההשתקה נועדה להפוך את פייסבוק ל"מקום שנעים לשהות בו מבלי להיתקל בפוסטים לא רצויים". האפשרות כבר התחילה להתגלגל כאמור לכמות משתמשים מצומצמת ברחבי העולם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully