וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליארד טועים: זיהוי הפנים של אייפון X מתבלבל בין סיניות

אילן גלר

18.12.2017 / 9:31

לפי הדיווח, למרות שהוא אמור להיות בטוח יותר מטביעת אצבע - חיישן ה-Face ID לא מסוגל להבדיל בין פניהן של שתי נשים סיניות העובדות באותו משרד. אפל החזירה לה את הכסף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זיהוי הפנים עובד טוב מדי - מזהה לא רק את פני המשתמשים. יאן וחברה./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שחוקרים הצליחו לזייף פנים, ותאומים הצליחו לרמות את מערכת זיהוי הפנים החדשה של אפל, כעת מתברר שהרבה יותר קל לפרוץ באקראיות את אייפון X היקר אם אתם פשוט סינים. מנגנון האבטחה הביומטרי הייחודי של האיפון המתקדם ביותר אמור להיות יעיל ובטוח יותר מטביעת אצבע אבל בחודשים האחרונים נראה שאפל צריכה להשקיע בו עוד קצת.

לפי דיווח אחרון, חיישן ה-Face ID לא מסוגל להבדיל בין פניהן של שתי נשים סיניות מהעיר נאנג'ינג. משתמשת אייפון X בשם יאן גילתה להפתעתה כי קולגה העובדת עמה במשרד יכולה לפתוח ולהשתמש במכשיר בקלות, כאילו פניה מוגדרות במערכת, למרות שהאייפון אמור לזהות רק את פניה של יאן.

לאחר התגלית התקשרה יאן למוקד התמיכה של אפל, ושם פשוט לא האמינו לה בתחילה. היא נאלצה להגיע לחנות אפל סטור הקרובה, יחד עם חברתה לעבודה, ולהדגים בפני המוכרים ההמומים כיצד מנגנון האבטחה לא מצליח להבדיל בין שתיהן.

בחנות סברו כי מדובר בתקלה במצלמה, והציעו לאישה פיצוי מלא בו היא השתמשה על מנת לרכוש מכשיר אייפון X חדש מיד. כשניסתה אותו גילתה שגם המכשיר החדש סובל מאותה הבעיה בדיוק. גם הפעם הציעו לה באפל זיכוי מלא, אך לא דווח האם היא רכשה אייפון נוסף או שוויתרה עליו לטובת מכשיר מתחרה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully