וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק תודיע בקרוב מתי מישהו העלה תמונה שלכם - גם בלי תיוג

22.12.2017 / 7:14

עד כה, לפי הגדרות הפרטיות של פייסבוק, היינו מקבלים התרעה על שימוש בתמונה שלנו רק אם מעלה התמונה בחר לתייג אותנו - כעת נקבל התרעה אוטומטית בזכות טכנולוגיית זיהוי הפנים של החברה

פייסבוק מארק צוקרברג. ShutterStock
החלק הכי חשוב - יהיה הרבה יותר קשה לגנוב לכם את תמונת הפרופיל./ShutterStock

זה לא סוד גדול שפייסבוק יודעת כמעט הכל על המשתמשים שלה, אפילו יותר ממה שהמשתמשים יודעים על עצמם. כל לייק שאנחנו נותנים, כל פוסט שאנחנו מתעכבים עליו, כל תמונה שאנחנו מעלים וכל עדכון סטטוס שאני מספקים לה מעשירים את הדאטה שיש לה על כל אחד מאיתנו ובקרוב סוף סוף גם המשתמשים יהנו קצת מיכולות המעקב המתקדמות של הרשת החברתית.

פייסבוק הודיעה כי תחל בקרוב להודיע למשתמשים מתי מישהו העלה תמונה שלהם גם בלי שהוא תייג אותם. כלומר, המערכת תזהה את הפרצופים של המשתמשים בתמונות אוטומטית - מה שהיא כבר עושה כשהיא מציעה הצעות לתיוג - ותודיע לכל המשתמשים שבתמונה.

עד כה, לפי הגדרות הפרטיות של פייסבוק היינו מקבלים התרעה על שימוש בתמונה שלנו רק אם מעלה התמונה בחר לתייג אותנו; אחרי השינוי ניתן יהיה לשנות את הגדרות הפרטיות ולקבוע מי יראה את התמונות, או לחילופין בעת קבלת ההודעה לסמן כי פייסבוק טעתה בזיהוי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זיהוי הפנים של פייסבוק רק מציע לתייג, אבל בקרוב הוא יתריע אוטומטית./מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שפייסבוק תודיע למשתמשים שתמונתם הועלתה על ידי גולש אחר, אין שום יכולת חדשה להסיר את התמונה אך תמיד ניתן לדווח לפייסבוק על תמונות שאתם מופיעים בהן ולבקש זאת, או לבקש ממי שהעלה את התמונה לחנון אתכם.

עוד הוסיפה פייסבוק כי האפשרות תפעל בעת העלאות תמונות לפרופיל כדי למנוע ממתחזים להשתמש בתמונות שלכם במקרים של גניבת זהות. האפשרות תושק בימים הקרובים לכלל המשתמשים ללא עדכון - למעט מדינות האיחוד האירופי שם נאסר על פייסבוק להפעיל מנגנון זיהוי תווי פנים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully