וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשים בכינוי ב-OK Cupid? בקרוב יסגרו לכם את החשבון

24.12.2017 / 8:45

"אנחנו מקווים כי לאחר השינוי כל המשתמשים שלנו יחלו ליהנות מאפליקציית דייטינג איכותית ואינטימית יותר", נמסר מהחברה. וכדי להוכיח שהם רציניים, עשו בבלוג שיימינג לכינויים הכי סליזיים

אילוסטרציה. ShutterStock
את פרח-מלבלב-23?/ShutterStock

משתמשים רבים באתרי היכרויות ואפליקציות דייטינג מעוניינים לשמור על הפרטיות שלהם מסיבות רבות - צנעת הפרט, רצון להיפתח להתנסויות חדשות, חשש להיתקל אונליין במכרים או בבני-משפחה ועוד. אי-הפרדה בין הזהות באתר היכרויות והפרופיל ברשתות החברתיות יכול להוביל לסיטואציות מאוד לא נעימות במקרים של דחייה.

שירות ההיכרויות הפופולרי Ok Cupid עם זאת, חושב שכדאי להילחם בתופעת הפרטיות. האתר הודיע כי החל מהשבוע הוא יחייב את המשתמשים להציג את עצמם בשמות הפרטיים והאמיתיים שלהם במקום כינויים - ולא החשבון ייחסם. כדי לעודד את המשתמשים לעבור לשמות אמיתיים, עשתה החברה שיימינג למשתמשים שלה בבלוג הרשמי וחשפה את הכינויים המזעזעים והפופולריים ביותר.

את ההתראה על שינוי המדיניות שלחה החברה לכלל המשתמשים במייל במקביל לפרסום בבלוג שלה. "אנחנו מקווים כי לאחר השינוי כל המשתמשים שלנו יחלו ליהנות מאפליקציית דייטינג איכותית ואינטימית יותר", נכתב. כדי להמחיש עד כמה המצב באתר לא אינטימי היא ציינה כמה כינויים פופולריים, בהם Kelly2Hot, Horny34 ועוד לא מעט כינויים סליזיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב כל המשתמשים יאלצו להיפטר מהכינוי לטובת שם אמיתי./מערכת וואלה!, צילום מסך

התקנה החדשה התקבלה בזעם מצד משתמשים רבים; עורך דין המתמחה בדיני אינטרנט טען כי "כל אובדן הפרטיות מגביר את הפוטנציאל לפגיעה בקרב המשתמשים בשירות, שמעתה יהיו חשופים הרבה יותר. המעשה יהווה קרקע פוריה למעקב אחר משתמשים, חשיפת ההרגלים שלהם והפצת מידע בכל הרשת". המלצתו היא לא לשנות את הכינוי אלא פשוט לעזוב את השירות.

מטעם Ok Cupid נמסר לכלי התקשורת כי אמנם צריך לזנוח את הכינוי אבל לא חובה להשתמש בשם המלא, ולמעשה שתי האותיות הראשונות של השם הפרטי עשויות להספיק. השינוי יתבצע בהדרגה "אנו שומרים על פרטיותם של המשתמשים. מי שלא רוצה להיחשף בשם המלא, יכול להשתמש בראשי תיבות".

חשוב להדגיש כי אפשר רק להשתמש בשם בדוי, פשוט לא בכינוי שלדעת האתר מוריד את הרמה ולא מאפשר אינטימיות. ראשי תיבות, על אף שהם מסייעים מעט להגברת הפרטיות, עדיין לא ימנעו מגולשים נחושים להצליב פרטים ולאתר את המשתמשים ברשתות חברתיות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • okcupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully