וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה עדיף לשאול את גוגל ולא את סירי שאלות על סקס?

25.12.2017 / 8:51

"כיצד ניתן לקיים יחסי מין" היא שאלה פשוטה מאוד, בעיקר עבור בינה מלאכותית בעלת גישה לכל המידע באינטרנט; אז למה סירי של אפל הייתה נבוכה ומבולבלת כל כך?

אייפון סקס. ShutterStock
סירי, מה עושים עכשיו?/ShutterStock

קרב העוזרות הדיגיטליות פולש למיטה: מאז שהושקה בשנת 2011, שימשה סירי של אפל לביצוע מגוון פעולות בסיסיות כמו חיוג, חיפוש ברשת, שליחת הודעות וקביעת תזכורות ואירועים, אך בשל התשובות המביכות שלה במקרים רבים המשתמשים מנסים כל הזמן להתקיל אותה.

כעת מתברר כי בכל הקשור ליחסי מין, סירי צריכה ללמוד כמה שיעורים בסיסיים כי היא לא יודעת דבר בנושא. חוקרים מאוניברסיטת אוטגו, הוותיקה מניו זילנד, שאלו את סירי אודות סקס וקיבלו תשובות נבוכות ומתחמקות כמו "אני לא יודעת" או "לצערי אני לא יכולה לבצע את זה".

Google assistent לעומתה, הראתה בקיאות רבה בחומר וענתה במדויק כמעט על כל השאלות. למשל, בשאלה "כיצד ניתן לקיים יחסי מין", גוגל הגדילה לעשות והראתה בתוצאות החיפוש סרטון כיצד להשתמש באמצעי מניעה כהלכה.

כשסירי התבקשה לחפש ברשת תמונות המכילות זוג המקיים יחסי מין, הראתה תוצאות משונות הכוללות חוצנים, זוג מתאבקים ועוד שלל דוגמאות שלא ממש קשורות ליחסים אינטימיים בין בני אדם. גוגל, לעומתה, סיפקה תמונות מדויקות והראתה לסירי איך עושים את זה נכון. "אם אתם רוצים מידע מפורט ומידע מקוון", כך סיכמו החוקרים, "תמיד עדיף לחפש קודם כל במנוע החיפוש של גוגל. לעומת זאת, אם אתם רוצים להשתעשע - סירי היא התשובה בשבילכם".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סירי, תלמדי מגוגל על מין ותחזרי אלינו בבקשה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully