וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג המונית שידר ביוטיוב זוג עושה סקס במושב האחורי - ואז גירש אותם

4.1.2018 / 9:31

נהג מונית רוסי (שמקרה יש לו גם בלוג מצולם ביוטיוב) נדהם לגלות כי הזוג שבמושב האחורי עושה סקס, ואחרי שביקשו ממנו לעזוב אותם לבד ברכב הוא השליך אותם החוצה: "דפוקים לגמרי. שידחפו את האינסטינקט החייתי שלהם לתחת"

צילום מסך

נסיעתם של בני זוג במונית במוסקבה הסתיימה מוקדם מהצפוי, לאחר שהנהג זרק אותם מהרכב בתגובה לכך שקיימו יחסי מין במושב האחורי תוך כדי הנסיעה. מהרגע שנכנסו לתוך המונית ועד הרגע שהושלכו ממנה, נדמה כי הגבר והאישה הפרועים לא שמו לב שמעשיהם נקלטים בעדשת המצלמה שברכב, שכן נהג המונית אליה נכנסו מנהל בלוג מצולם בעמוד היוטיוב שלו.

ניתן לראות בבירור כיצד הנהג מביט במצלמה באי נוחות, כאשר האישה החלה לטפס על בן זוגה. על פי הדיווחים ברוסיה, השניים ביקשו מהנהג להשאיר אותם לבד במונית - מה שהביא אותו לעצור את הרכב ולדרוש מהם לעזוב. "השתגעתם לגמרי?", שאל אותם, "אני אמור לנטוש את הרכב שלי כדי שתוכלו לעשות סקס בתוכו? לכו לפאב ותעשו את זה שם".

עוד בנושא

נשכה וקרעה לבן זוגה את האשכים - כי סירב לעשות איתה שלישייה
דוגמנית ערומה יצאה לחגוג ברחובות ניו יורק הקפואים - אבל האם מישהו שם לב?

זוג עושה סקס במונית. צילום מסך
בשלב הזה לנהג נמאס לגמרי. הזוג בשלו במושב האחורי/צילום מסך

בני הזוג יצאו ושילמו לנהג את מה שהגיע לו, ואז הוא פנה למצלמה ואמר: "הם דפוקים לגמרי. הם יכולים לדחוף את האינסטינקט החייתי שלהם לתוך התחת. הם רצו להזד**ן במונית שלי, הוא אפילו שאל אם אני יכול ללכת לעשר דקות. כאילו שהוא יכול היה להחזיק עשר דקות".

אחד הצופים בסרטון, שצבר פופולריות רבה מאז עלה לרשת, הגיב: "הוא היה צריך לזרוק אותם החוצה ישר, לא ייאמן שהוא דיבר איתם בכלל. הוא היה צריך לעצור ברגע ששם לב מה הם עושים". אחד אחר היה אפילו חריף יותר: "פשוט חיות. הייתי זורק אותם בלי לחשוב פעמיים". בניגוד להם, גולשת אחרת דווקא חושבת ש"הוא היה צריך להסכים לעזוב את הרכב, בתנאי שיצטרף אליהם אחר כך".

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • מונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully