וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכו חפשו: אתר ישראלי חדש יסייע לכם לאתר את החפצים שאיבדתם

26.12.2017 / 9:00

לוסטי הוא אתר חברתי חדש המקשר בין אנשים שאיבדו חפצים לבין מוצאי אבדות, המעוניינים להחזירן לבעליהן. מטרת האתר היא להקים מאגר מקיף ואמין מכל רחבי הארץ, עם ממשק פשוט שכל אחד יכול להתמצא בו

סמארטפון אבוד. ShutterStock
כולנו איבדנו חפצים יקרי ערך מתישהו בחיינו./ShutterStock

לוחות אבדות ומציאות הם חלק מחיינו מאז שהיינו קטנים, אבל בעידן הדיגיטלי הלוחות השכונתיים הפכו להרבה פחות יעילים ומקיפים ממה שהרשת מציעה. כדי לעשות סדר בכל החפצים שאיבדנו או מצאנו, אתר ישראלי חדש בשם "לוסטי" מציע שירות חינמי ופשוט מאוד לשימוש, לפרסום אבדות ומציאות.

לוסטי הוא אתר חברתי חדש המקשר בין אנשים שאיבדו חפצים לבין מוצאי אבדות, המעוניינים להחזירן לבעליהן. מטרת האתר היא להקים מאגר מקיף ואמין מכל רחבי הארץ. החיפוש הממוקד אמור לחסוך זמן, וגם כסף כמובן, ובמקרים של איבוד מסמכים חשובים - גם לחסוך את הביורוקרטיה.

השימוש באתר פשוט מאוד. בעמוד הנחיתה תתבקשו לבחור, האם איבדתם משהו או שמצאתם משהו. אחרי הלחיצה על אפשרות האיתור או המסירה, יש למלא שני פרטים - לבחור מרשימה מה איבדנו ובעמוד אחרי זה לבחור את האזור בו איבדנו את הרכוש שלנו.

האתר כולל רשימות של כל החפצים שדווחו והוא מספק תשובות מיד. לדברי מפעילי האתר, הוא מציע אמינות גבוהה כי הוא מקשר ישירות בין המאבדים למוצאים כדי להבטיח שמדובר בבעלים החוקיים של האבדה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם הכניסה לאתר תצטרכו לענות על שתי שאלות פשוטות ולהתפלל שהמפתחות שלכם שם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully