וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה מתכננת לחבר לתחנת החלל מלון יוקרה. כמה יעלה שם לילה?

26.12.2017 / 8:49

המסמכים כבר הוגשו וכעת נותר רק לבנות את המודול היוקרתי, לשגר אותו לחלל בבטחה ולהתחיל לחלק את הרווחים - כי אין ספק שיהיו לא מעט אנשים עשירים שיעמדו בתור

תחנת החלל הבינלאומית. ShutterStock
בתכנון - אסטרונאוטים ומדענים במשימת חייהם לצד עשירים בנופש. תחנת החלל הבינלאומית./ShutterStock

חברות כמו ספייס X של אילון מאסק, ווירג'ין גלקטיק של ריצ'רד ברנסון ובלו-אוריג'ין של ג'ף בזוס עובדות על כלי תעופה שיוכלו להוציא תיירי חלל מחוץ לכדור הארץ. הצפי הוא להתחיל מטיסות מחוץ לאטמוספרה ובאיטיות לדחוק את גבולות הנופש.

ברוסיה, לעומת זאת, מתכננים להציע נופש לעשירים בלבד במבנה פעיל שכבר נמצא בחלל שני עשורים - תחנת החלל הבינלאומית. לפי הדיווחים, מתכוון התאגיד הרוסי הממלכתי לפעילות בחלל, רוסקוסמוס, לבנות מלון פאר שיתחבר לתחנת החלל.

התחנה הבינלאומית מאכלסת אסטרונאוטים מכל העולם והיא בנויה ממודולים שנוספו לה עם השנים. את המודול שישמש כמלון מממנת רוסקוסמוס יחד עם ארבע חברות נוספות. המסמכים כבר הוגשו לגורמים הרלוונטיים, וכעת נותר רק לבנות את המודול, לשגר אותו לחלל בבטחה ולהתחיל לחלק את הרווחים כי אין ספק שיהיו לא מעט אנשים שיעמדו בתור לשלם עשרות מיליוני שקלים בשביל החוויה הייחודית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
NEM-1, המודול הרוסי המתקדם ביותר שישמש כנראה בסיס למלון./מערכת וואלה!, צילום מסך

מלון היוקרה צפוי להיות בנוי עד סוף שנת 2022 וגם ממשלת רוסיה תהיה שותפה למימון. האורחים ייאלצו להיפרד מסכום מינימלי של 40-50 מיליון דולרים לשבוע או שבועיים. 20 מיליון דולרים נוספים יקנו גם הליכת חלל מחוץ לתחנה עם קוסמונאוט.

לפי הדיווחים, המלון יהיה בנוי מכמה סוויטות שבמרכזן מעין לובי גדול עם חלון בגודל של כ-15 סנטימטרים דרכו ניתן יהיה להציץ מחוץ לתחנה. המלון יציע שירותי ספא, תקשורת אלחוטית ואפילו חדרי כושר כדי לשמור על הגזרה בחלל, אבל האטרקציה העיקרית היא כמובן אפס-כבידה והיכולת לרחף נטולי משקל.

המודול של המלון יוכל להלין ארבעה אורחים אמידים בכל פעם ולא ברור האם ההסעה כלולה במחיר או שכדי להגיע לחלל הם יצטרכו לקנות כרטיס טיסה יקר מאוד מאחת החברות שהזכרנו בתחילת הכתבה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ניסוי טיסהאזרחית לחלל שערכה בלו אוריג'ין לפני שבועיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully