וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואווי Mate 10 פרו הושק הבוקר בישראל. כמה הוא יעלה?

26.12.2017 / 11:04

למרות שתג המחיר שלו מציב אותו בראש רשימת הסמארטפונים הסיניים בארץ, הוא עדיין משתלם מאוד. בפחות מ-3,000 שקלים תקבלו פאבלט פרימיום עוצמתי ואיכותי

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: ההתרשמות הראשונה שלנו במסיבת העיתונאים בחו"ל)

ענקית הטכנולוגיה הסינית, וואווי, השיקה הבוקר בישראל את מכשיר הדגל העדכני ביותר שלה בסדרת הפאבלטים - מייט 10 פרו, ואת אחיו הצעיר מייט 10 לייט. מייט 10 פרו מגיע לישראל כחודשיים לאחר שהושק בעולם והוא מציע מפרט מתקדם מאוד. מייט 10 הרגיל, שהושק יחד איתו בעולם לא יגיע לישראל בשלב הזה.

לטענת החברה, המכשיר מהווה פריצת דרך בתחום הבינה המלאכותית המבוססת על שבב Kirin 970, המיוצר על ידי וואווי. לדברי החברה, המכשיר אמור לספק חוויית שימוש טובה ואינטואיטיבית יותר ממכשירים אחרים ללא בינה מלאכותית. "בינה מלאכותית היא כבר לא קונספט וירטואלי אלא משהו שמשתלב בחיי היום-יום שלנו. בינה מלאכותית יכולה לשפר את חווית המשתמש, לספק עבורנו שירותים עם ערך מוסף ואף לשפר בצורה משמעותית את ביצועי המכשיר", אמר ריצ'רד יו מנכ"ל חטיבת המובייל של וואווי, בהשקה בחודש אוקטובר במינכן. "סדרת Mate 10 מציגה לראשונה בעולם מעבד בינה מלאכותית עם יחידת עיבוד רשת נוירונית".

הרשת הנוירונית מבוססת על יחידת עיבוד עצמאית בשם NPU - Neural Processing Unit, שתבצע בעצמה את כל חישובי הבינה המלאכותית. ה-NPU, לדוגמה, יספק ביצועים טובים יותר פי 25-50 לעומת המעבד הרגיל, לדברי החברה. יחידת העיבוד מתווספת ליחידות המעבד הראשי והמעבד הגרפי ומשפיעה על התצוגה, ביצועי המעבד, הצילום וחיי הסוללה. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לימוד וחיזוי התנהלות ואופן השימוש של המשתמש על ידי ניתוח של פעולות ידניות וקוליות, הדרכה אוטומטית לקבלת צילום מושלם על ידי זיהוי מוקדם של האובייקט המצולם, ניהול וניצול משאבי המערכת לביצועים מקסימליים וזמני סוללה ארוכים בשימוש אינטנסיבי.

מבחינת המפרט, שני המכשירים החדשים בסדרת הפאבלטים של וואווי מציעים כוח עיבוד רב ואת כל הפיצ'רים המתקדמים שכבר התרגלנו אליהם. למייט 10 פרו מעבד Kirin 970 לצד 6 גיגה זיכרון RAM ומסך FullHD+ בגודל 6.0 אינץ' ביחס של 18:9 עם פאנל OLED. יש לו גוף זכוכית 3D בתצוגת Full View, כלומר מסך נטול שוליים כמעט לחלוטין.

וואווי מייט 10 פרו. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הסמארטפון הראשון עם בינה מלאכותית. היא אמורה לסייע גם בצילום תמונות יפות יותר./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

קורא טביעות האצבע של מייט 10 פרו ממוקם בגב המכשיר כדי למקסם את שטח התצוגה. הוא עמיד בפני מים ואבק בתקן IP67 המחמיר ומציע את מערך הצילום הכפול המוצלח של לייקה. כבר יותר משנתיים שוואווי משתפת פעולה עם מותג הצילום הוותיק "לייקה" ולאור ההצלחה של המצלמות בדגמים הקודמים, לא נראה שיש מקום לשינוי. מערך הצילום האחורי הכפול כולל חיישן אחד שחור-לבן (מונוכרומי) של 20 מגה פיקסל ואילו השני צבעוני (RGB) של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.6 ומייצב תמונה אופטי. עוד שילבה החברה את הבינה המלאכותית גם בתחום הצילום ולמעשה, הסמארטפון ידע לזהות את האובייקט המצולם ואת הרקע וכך לכייל את החיישנים בהתאם.

מייט 10 פרו מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוריאו עליה מולבש הממשק הייעודי המעודכן של החברה, EMUI 8.0. יש לו סוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה עם מערכת ניהול חכמה, שתנתח את התנהגות המשתמש ותקצה בחוכמה את משאבי הסוללה. לפי נתוני החברה המכשיר מציע טעינה מהירה ובטוחה של 58 אחוזי סוללה ב-30 דקות בלבד.

מחירו המומלץ לצרכן של וואווי מייט 10 פרו, בגרסת 128 גיגה לאחסון פנימי, הוא 2,999 שקלים. הוא יוצע למכירה בצבעים אפור-טיטניום וכחול-חצות (Midnight Blue) ומגיע עם אחריות יצרן של שנה.

וואווי מייט 10 פרו. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
שיתוף הפעולה עם מותג הצילום "לייקה" נמשך. מערך הצילום המוצלח בגב המכשיר./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

מייט 10 לייט

הגרסה הפחות בכירה של פאבלט הדגל, וואווי מייט 10 לייט, פונה בעיקר לשוק הביניים. יש לו מסך בגודל 5.9 אינץ ברזולוציית Full HD+ ביחס של 18:9. מערך הצילום הקדמי כולל שני חיישנים, אחד של 13 מגה פיקסל ושני של 2 מגה פיקסל עם פלאש LED; מערך הצילום האחורי כולל חיישן 16 מגה פיקסל ועוד חיישן של 2 מגה פיקסל עם HDR.

בלבו של הסמארטפון מעבד Kirin 659 מתוצרת וואווי, לצד 4 גיגה זיכרון עבודה ו-64 גיגה לאחסון פנימי. הוא מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט עליה מולבש הממשק EMUI 5.1 של וואווי. את כל זה מפעילה סוללה בנפח 3,340 מיליאמפר-שעה.

וואווי מייט 10 לייט יימכר בצבעים שחור קלאסי ולבן עם גב זהב ומחירו המומלץ לצרכן עומד על 1,499 שקלים, כולל אחריות יצרן של שנה .

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully