וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ תפסיק לעבוד על הסמארטפונים האלה מיום ראשון

27.12.2017 / 8:29

אפליקציית המסרים הפופולרית הודיעה כי תפסיק לתמוך בכמה מערכות הפעלה מיושנות החל מהיום האחרון של שנת 2017. אם אתם עוד משתמשים באייפון 4, למשל, זה הזמן לשדרג

ווטסאפ. ShutterStock
החברה לא תוכל לספק בשנת 2018 עדכונים למכשירים עם מערכת הפעלה מיושנת./ShutterStock

עם השנים מערכות ההפעלה לניידים משתפרות אבל גם מפסיקות לתמוך בטכנולוגיות מיושנות. חברות רבות ממשיכות לעדכן את האפליקציות שלהן עבור גרסאות שונות של מערכת ההפעלה, מתוך הבנה שלא כולם רצים לרכוש סמארטפון חדש מדי שנה.

אפליקציות פופולריות במיוחד כמו ווטסאפ, לה יותר ממיליארד משתמשים, מקפידות להמשיך לעדכן גם מכשירים ישנים כדי לא לפגוע במשתמשים רבים אבל בקרוב תפסיק אפליקציית המסרים לעבוד בחלק מהמכשירים שהיא תומכת בהם כיום.

בלקברי קלאסי.
בלקברי קלאסי המריץ את מערכת ההפעלה של בלקברי - אתם עוד משתמשים בזה?

החל מיום ראשון, היום האחרון של שנת 2017, תפסיק לתמוך בסמארטפונים עם מערכת הפעלה מיושנת. המשתמשים שלא יוכלו להשתמש יותר בווטסאפ הם בעלי מכשיר בלקברי, המריץ את מערכת ההפעלה בלקברי 10, מכשירי אייפון המריצים את מערכת הפעלה iOS 6 (אייפון 4 ואייפון 4S), מכשיר אנדרואיד המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד 4 ומטה ומכשירי ווינדוס פון בעלי מערכת הפעלה ווינדוס 8 ומטה. מכשירים נוספים שהפכו לאפילו פחות רלוונטיים הם מכשירי נוקיה המריצים את מערכת ההפעלה S40 שהייתה חוליה המקשרת בין הטלפונים הטיפשים לסמארטפונים המוכרים לנו כיום.

ווטאסאפ, מבית פייסבוק, הודיעה שלא תוכל לספק עדכוני תוכנה עתידיים למכשירים המריצים את מערכות ההפעלה הישנות הללו. החברה ממליצה לעדכן את מערכת ההפעלה במכשיר, אם יש אפשרות כזו. מצד שני, אפשר לקנות היום סמארטפון איכותי בפחות מאלף שקלים כך שאולי הגיע הזמן להתחדש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אייפון 4 סרטון רשמי.
אייפון 4 גם לא יקבל יותר תמיכה לווטסאפ. אלא אם כן עדכנתם את מערכת ההפעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully