וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שיגור הרקטה הוכיח שחוצנים ביקרו בכדור הארץ?

28.12.2017 / 8:27

לתיאוריית האסטרונאוט הקדום יש מעריצים רבים שמאמינים שחוצנים ביקרו בכדור הארץ לאורך ההיסטוריה. השיגור של אילון מאסק ביום שישי האחרון סיפק את ההוכחה-לכאורה שרבים חיכו לה

צילום מסך

ביום שישי שעבר שיגרה חברת ספייס X של אילון מאסק את רקטת פאלקון 9 העוצמתית לחלל והמראות הצליחו להרשים רבים מתושבי קליפורניה שצילמו את הרקטה באוויר והעלו את התמונות לרשתות החברתיות. מראה הבועה הלא-שגרתי הצליח להבהיל גם לא מעט אנשים שחשבו כי מדובר בעב"מ.

השיגור בוצע מבסיס חיל האוויר ונדנברג, צפונית ללוס אנג'לס. הרקטה של מאסק הובילה מחוץ לכדור הארץ 10 לווייני תקשורת. מאסק התבדח בטוויטר וכתב לצד וידאו של הרקטה "עב"מ חוצני גרעיני צפון קוריאני" אך לאחר מכן הוא הרגיע את עוקביו כי לא מדובר בחוצנים - אבל אולי התיעוד הזה הוכיח שחוצנים דווקא כן ביקרו בכדור הארץ בעבר?

חובבי תיאוריות קונספירציה שהבחינו בתיעוד השיגור ברשת מיהרו לציין כי הצורה הזו נראית ייחודית רק למי שלא מכיר את כל העדויות לכאורה לביקור חוצנים. מבחינתם, השיגור של מאסק פתר לפחות שתי תעלומות - ציור גדול במנזר ויסוקי דצ'אני משנת 1350 שתיאר את צליבת ישו, כשברקע שני בני אדם במה שנראה כמו עיגול מעופף עם שובל, ותמונה של עב"מ מעל בית העירייה של ונקובר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצורות בשמיים נראות דומות מאוד לרקטה. הציור במנזר ויסוקי דצ'אני משנת 1350./מערכת וואלה!, צילום מסך

גם בציור מלפני כמה מאות שנים וגם בתיעוד של העב"מ בוונקובר משנת 1937 אפשר להבחין בבירור בצורת המתאר שהשאירה הרקטה של מאסק בשמי הלילה. לתיאוריית האסטרונאוט הקדום יש מעריצים רבים שמאמינים שחוצנים ביקרו בכדור הארץ לאורך ההיסטוריה והתחביב המועדף עליהם הוא איתור תיעודים-לכאורה של הביקורים האלה.

התחום הזה נחשב לפסאודו-מדעי ואחת הטענות שלהם היא שהאלים, מכל הדתות, הם למעשה חוצנים או בני אדם שזכו לכוחות-על בזכות טכנולוגיה חוצנית. ספרו של אריך פון דניקן, "מרכבות האלים" זכה לפופולריות רבה וסדרות מד"ב כמו סטארגייט אימצו את התיאוריה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העב"מ בשמי ונקובר בשנת 1937./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully