וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום: חצי שנה חינם באפל מיוזיק ללקוחות פרטנר ו-012

28.12.2017 / 11:15

החברה הודיעה כי תציע לכל לקוחותיה מנוי חינם לחצי שנה בשווי של כ-120 שקלים. בנוסף, הזרמת מוזיקה וקטעי וידאו בשירות לא תגרע מחבילת הגלישה החודשית

אפל מיוזיק. צילום מסך
אפל מיוזיק/צילום מסך

חברת פרטנר, המפעילה גם את שירות 012 מובייל, הודיעה הבוקר כי מנויי הסלולר של קבוצת פרטנר זכאים להטבה של חצי שנה חינם בשירות המוזיקה והווידאו הפופולרי של אפל. החל מהיום, מנויי הסלולר של פרטנר שישלחו את המילה Music בהודעת סמס למספר 999 יקבלו את המנוי לחצי שנה, אחריה יוכלו לבטלו ללא עלות או להמשיכו בעלות של 19.90 שקלים בחודש, במסגרת החשבונית החודשית. לקוחות 012 יכולים להשלים את ההרשמה לשירות באתר - הקליקו כאן לסיום ההרשמה.

בשירות של אפל מיוזיק קטלוג של יותר מ-40 מיליון שירים ומאפשר האזנה מקוונת או הורדה של השירים להאזנה ללא חיבור אינטרנט, לא פרסומות. המנויים יכולים ליצור רשימות האזנה (פלייליסט) אישיות, או ליהנות מרשימות ההאזנה הציבוריות. המנויים מקבלים גם המלצות יומיות המותאמות לטעמם האישי ולמוזיקה שהם אוהבים, יכולים להאזין לתחנות רדיו בסגנונות שונים, ולצפות בקליפים, סרטי תעודה ומופעי מוזיקה של אמנים. עוד מציינים בחברה כי מנויי פרטנר ו-012 מובייל יקבלו את שירות הזרמת מוזיקה ללא חיוב בחבילת הגלישה החודשית, כך שההטבה לא תכווץ את נפח הגלישה במנוי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולחים הודעה, מקבלים סמס - ונרשמים לאפל מיוזיק לחצי שנה בחינם./מערכת וואלה!, צילום מסך

שירות אפל מיוזיק כולל גם את Beats 1, שירות מקוון להזרמת תכניות רדיו מרחבי העולם. שירות אפל מיוזיק מתאים לשימוש עם כל מכשיר iPhone, iPad, Apple Watch, Apple TV, Mac, CarPlay ומחשב אישי, וגם עם סמארטפונים וטאבלטים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד.

ההטבה ניתנת גם למצטרפים חדשים וגם למנויים קיימים של פרטנר ו-012 מובייל. אחרי שליחת הודעת הסמס תקבלו חזרה הודעה עם לינק למימוש ההטבה והצטרפות לאפל מיוזיק לחצי שנה ללא תשלום. לדברי פרטנר, לקוחות שנרשמו ומימשו את ההטבה יעודכנו בהודעת סמס או בחשבונית לקראת סיום התקופה החינמית.

זו הטבה מגניבה מאוד ללקוחות, והחיסכון הכולל שהיא מציעה עומד על 119.4 שקלים (עלות מנוי אישי באפל מיוזיק לחצי שנה). שימו לב שמי שמצטרף לראשונה לאפל מיוזיק מקבל שלושה חודשים חינם, אז עדיף לממש את ההטבה אחרי שלושת החודשים החינמיים וכך תוכלו לקבל 9 חודשים של מנוי ללא תשלום.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפל מיוזיק - יותר מ-40 מיליון שירים זמינים בסטרימינג./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully