וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונות: גלקסי נוט 8 מפסיק להיטען אם הסוללה מתרוקנת לחלוטין

1.1.2018 / 8:19

לפי התיאורים של המשתמשים, הם לא הצליחו להדליק מחדש את הסמארטפון היקר לאחר הטעינה. משתמשים אחרים דיווחו כי המכשיר אמנם נדלק בסופו של דבר, אך המסך קופא. בישראל לא דווח על התקלה

USB C. ShutterStock
התלונות נרשמו בעיקר בארה"ב./ShutterStock

כשברקע פרשת האטת האייפונים של המתחרה הגדולה מאמריקה, כנראה שרק תקלה בסדר גודל של נוט 7 המתפוצץ תצליח להחזיר את סמסונג לכותרות בכל הנוגע לסוללות, אבל זה לא אומר שלפאבלט הדגל של ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית אין מגרעות.

לפי תלונות של משתמשים, בפורומים של סמסונג המוקדשים לתמיכה טכנית, מכשירי גלקסי נוט 8 מפסיקים להיטען לאחר שהסוללה מתרוקנת לגמרי. מרבית הדיווחים מגיעים ממשתמשים שרכשו את המכשיר ממפעילות הסלולר בארה"ב ולפי הדיווח סמסונג מתקשה לאתר את מקור התקלה.

לפי התיאורים של המשתמשים, הם לא הצליחו להדליק מחדש את הסמארטפון היקר לאחר הטעינה. משתמשים אחרים דיווחו כי המכשיר אמנם נדלק בסופו של דבר, אך המסך קופא לגמרי ולא מאפשר לבצע פעולות בסיסיות.

אחד המשתמשים בפורומים כינה את התופעה Stack charging, וטען כי הצליח בסופו של דבר להדליק את הנוט 8 שלו, לאחר כמה נסיונות; הוא הכניס והוציא את המכשיר מטעינה עד שהוא נדלק. עוד עולה מהדיווחים כי התקלה מתרחשת גם בעת טעינה אלחוטית וגם באמצעות חיבור עם כבל.

לא קיבלנו דיווחים על משתמשים בישראל שחוו את התקלה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סמסונג גלקסי נוט 8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
גלקסי נוט 8./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully