וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנתה לעזרת הרשת: בגדתי בלי הפסקה בבעלי, האם לגלות לו שהוא לא אבי בנותינו?

8.1.2018 / 11:12

אישה שחשפה באתר שאלות ותשובות את הבגידות הרבות שלה לאורך השנים, ואת בדיקת ה-DNA שגילתה את הסוד שבעלה לא יודע על שתי הבנות שלו, עוררה זעם גדול ברשת

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

בסרטון - התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר

אם היה לכם סוד קשה וגורלי והייתם חייבים להתוודות בפני מישהו, במי הייתם בוחרים? חבר, בן משפחה, איש דת? מסתבר שיש כאלה שחושבים שהדרך הנכונה היא לשתף את כלל הציבור. כך עשתה אחת המשתמשות באתר Quora, שנועד לספק תשובות לשאלות שגולשים מעלים, אך השאלה הספציפית הזו היתה קשה מאוד לעיכול.

"אני נשואה כבר 15 שנה ואני חיה באושר עם בעלי ועם שתי הבנות שלנו - בנות 14 ו-13. אבל הוא לא אביהן האמיתי, והוא לא מודע לכך. עוד מימי בקולג', כשיצאתי עם בעלי לעתיד, נהגתי לשכב עם גברים מזדמנים. בבקשה אל תבקשו ממני לפרט עם כמה גברים בדיוק. אחרי החתונה הפכתי לעקרת בית והפכתי לפחות חברותית. אבל עדיין נפגשתי בסתר עם גברים אחרים כשבעלי לא היה בבית, כולל עם שכנים, חברים, השליח מהמכבסה, בן הדוד של בעלי ועוד ועוד".

עוד בנושא:

שפנפנות פלייבוי חושפות סודות אפלים מהקזינו של יו הפנר
"בובות סקס רובוטיות מסוכנות יותר ממכונות הרג אוטומטיות"

אילוסטרציה - משפחה מפוקסלת. ShutterStock
אילוסטרציה - משפחה מפוקסלת/ShutterStock

"עשיתי את זה עם הרבה גברים, ואין לי חרטות", היא המשיכה. "אני עדיין עושה את זה לפעמים, אבל בתדירות נמוכה יותר מבעבר. כשהבנות שלי היו בנות 6 ו-5 עשיתי להן בדיקת DNA וכפי שהערכתי, גיליתי שבעלי הוא לא האבא הביולוגי שלהן. הוא בחור טוב, אבל אני מרגישה שאם אספר לו את האמת הוא יעזוב אותי, וזה ישפיע מבחינה כלכלית על חייהן של הבנות שלי. אז מה עליי לעשות?".

עשרות אלפי גולשים המומים באתר נתקלו בשאלה החושפנית, ובעוד שרובם הגיבו בזעם בתגובות כמו "את מגעילה" ו-"את צריכה לשתוק ולחיות עם הבושה", חלקם ניסו לסייע וייעצו לה לשכור עורך דין לפני שהיא מתוודה בפני בעלה.

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully