וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתתרת בעדכון האחרון: המקלדת הסודית ליד אחת באייפון

3.1.2018 / 8:44

אם גם אתם נאלצים להשתמש בשתי הידיים כדי לשלוח הודעות, תשמחו לגלות את האפשרות החבויה במקלדת במערכת ההפעלה iOS 11. ויש גם גרסה המיועדת לשמאליים

אייפון במצב שקט. ShutterStock
התרגלנו לכתוב בשתי ידיים, אבל לא כולם מעדיפים את זה./ShutterStock

בשנתיים האחרונות גדלו מסכי הסמארטפונים שלנו; מסכים בגודל 5.5 אינץ' הפכו לסטנדרט ומכשירי דגל מציעים מסכים גם בגודל של כ-6 אינץ'. המסכים הגדולים מאפשרים לצפות בסרטים בכיף ולקרוא כתבות בנוחות אבל הם גם מקשים עלינו להגיע עם יד אחת לכל נקודה במסך. כדי להקליד, רובנו כבר נעזרים בשתי הידיים, אבל מתברר שבעדכון האחרון של מערכת ההפעלה לניידים מבית אפל יש אפשרות להפוך את המקלדת לצרה יותר, כדי שתתאים לשימוש ביד אחת.

האפשרות חבויה במקלדת במערכת ההפעלה iOS 11 וניתן להפעילה בכמה לחיצות פשוטות. לחצו לחיצה ארוכה על אייקון כדור הארץ, הממוקם בצדה הימני התחתון של המקלדת, המשמש להחלפת שפת. תחת המקלדות המותקנות במכשיר תבחינו בשלושה אייקונים של מקלדות קטנות (מקלדת מיושרת לימין, לשמאל ולאמצע). לחיצה על אייקון המקלדת הקטנה תכווץ אותה לכיוון שבחרתם בהתאם להעדפה שלכם - הקלדה עם יד ימין או עם יד שמאל.

ניתן להגדיר את המקלדת ליד אחת גם בתפריט ההגדרות > כללי > מקלדת > שימוש ביד אחת, ולבחור את הכיוון הרצוי כך שיישאר באופן קבוע. המקלדת המכווצת נוחה מאוד ברגע שמתרגלים אליה ואם תתחרטו תוכלו תמיד לחזור להגדרות ולבחור את המקלדת המלאה או כל מקלדת אחרת שתרצו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מקלדת ליד אחת באייפון. צילום מסך
לחיצה על אייקון כדור הארץ./צילום מסך
מקלדת ליד אחת באייפון. צילום מסך
בחירה באחת המקלדות המכווצות./צילום מסך
מקלדת ליד אחת באייפון. צילום מסך
וזהו - אתם יכולים להתחיל להקליד ביד אחת./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully