וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידעתם שאפשר להפוך את הסמארטפון לגלאי מתכות בכמה קליקים?

4.1.2018 / 9:00

בסמארטפונים שלנו יש חיישנים רבים שרובנו לא חושבים עליהם יותר מדי; אחד מהם הוא מצפן מגנטי, שניתן לנצל כגלאי מתכות, עם האפליקציה הנכונה

הסמארטפון שלנו עושה כמעט הכול ואם קניתם את מכונת הקפה החכמה המתאימה, הוא גם ידאג להכין לכם את הקפה של הבוקר. אבל שימוש פחות מוכר לסמארטפון הוא בתור גלאי מתכות. אם נפל לכם בורג או עגיל, או שאתם לא מוצאים את הכבל בקיר, תוכלו להיעזר בסמארטפון אחרי שתתקינו אפליקציה פשוטה.

איך זה עובד? זה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם. בכל סמארטפון יש מצפן מגנטי, הגיב למתכות. בעזרת האפליקציה המתאימה, המצפן יידע לאתר מתכות ואת רמת הקרבה אליהן. הרמות השונות של הרגישות מאפשרות לקבל חיווי לאיזה כיוון ללכת ויש אפליקציות המדמות כאילו אתם אוחזים בגלאי מתכות אמיתי.

כדי להשתמש באפליקציה תזכרו שהסמארטפון חייב להיות צמוד למשטח, ולא רק לרחף מעליו בגובה של כמה סנטימטרים. המצפן בסמארטפון מזהה שדות מגנטיים כך שאם אתם בחדר עם הרבה מכשירי חשמל, קחו בחשבון שהוא יהיה פחות יעיל מאשר בשטח פתוח.

גלאי מתכות. ShutterStock
יש לאפליקציה כמה חסרונות לעומת גלאי מתכות מקצועי, אבל לפחות לא תצטרכו להסתובב עם דבר כזה ברחוב./ShutterStock

למרות שהשנה כבר 2018, הסמארטפון שחיברתם למקל סלפי הוא עדיין לא גלאי מתכות מקצועי. אחד החסרונות של שימוש במצפן (על אף שהשיטה מתוחכמת מאוד) הוא שייתכן ואפליקציית גילוי המתכות לא תזהה מתכות מסוימות כמו אלומיניום; אם החפץ שאתם מנסים לאתר יהיה קטן מאוד, אולי הסמארטפון לא יזהה אותו כלל.

אם אתם מתכוונים להשתמש בסמארטפון שלכם בים ולחשוף אותו לחול, שימו לב שאתם משתמשים במכשיר אטום בפני מים ואבק. למשתמשי אנדרואיד מתאימה האפליקציה Metal Detector, שכבר הורדה על ידי עשרות מיליוני משתמשים בעולם, ולמשתמשי אייפון מתאימה אפליקציית Teslameter.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully