וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: כך מנוצלות נשים במסיבות הסקס הפרועות של עמק הסיליקון

7.1.2018 / 9:37

ספר חדש חושף פרטים מחרידים על מסיבות הסקס של עמק הסיליקון בהן מופעל לחץ על עובדות החברה לצרוך סמים ולהשתתף באורגיות עם המייסדים והמשקיעים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

– הסדרה שמציצה למועדון הסקס של כוכבי הוליווד/Naked SNCTM/Showtime

בסרטון – הסדרה שמציצה למועדון הסקס של כוכבי הוליווד

אמילי צ'אנג, כתבת של רשת החדשות בלומברג בעמק הסיליקון בקליפורניה, תפרסם בקרוב ספר שנועד לחשוף את כל האמת על מסיבות הסקס של עולם ההייטק, שם מנוצלות נשים לטובת סיפוקם המיני של גברי התעשייה. השבוע היא פרסמה פרטים ראשונים על מסיבות הסקס הסודיות שנערכות בסיליקון ואלי - במסגרתן מופעל לחץ אדיר על נשים לצרוך סמים ולהשתתף באורגיות שבסופן מחוסלת להן הקריירה והן הופכות לאובייקט מיני בעיני המנהלים.

צ'אנג בילתה את השנתיים האחרונות במחקר על מסיבות הסקס של האליטה הגברית ופרסמה לעת עתה פרק קצר מהספר שנקרא "ברוטופיה: לשבור את מועדון הגברים של עמק הסיליקון", בו היא מתארת את מה שקורה במסיבות המפוארות שנערכות על בסיס קבוע בסמוך לכנסים גדולים או כשיש סיבה למסיבה - אם זה בגלל גיוס הון, אקזיט, השקה מוצלחת וכדומה.

ספרה של אמילי צ'אנג חושף פרטים מזעזעים על מסיבות הסקס של עמק הסיליקון. POST, צילום מסך
ספרה של אמילי צ'אנג חושף פרטים מזעזעים על מסיבות הסקס של עמק הסיליקון/צילום מסך, POST

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הצצה למועדון הסקס היוקרתי אליו מגיעים הכוכבים של הוליווד

לכתבה המלאה

מעדויות של גברים ונשים שהשתתפו במסיבות, נודע לצ'אנג שאת המסיבות מארגנים מייסדים, משקיעים ויזמים - חלקם מוכרים היטב - באזורי יוקרה שונים כגון אחוזות בשכונת פסיפיק הייטס האמידה של סן פרנסיסקו, פרברי אתרטון שבקליפורניה, חופי מליבו ואפילו על יאכטות באיביזה. המסיבות נפרשות לרוב על גבי כל סוף השבוע ונערכות לעיתים קרובות כל כך עד שהן מאבדות מחשיבותן.

למסיבות ניתן להיכנס בהזמנה בלבד, כשהמוזמנים שומעים עליהן בעיקר מפה לאוזן, או ברשתות החברתיות. המוזמנים הם בדרך כלל גברים בעלי מעמד: משקיעים ראשוניים, יזמים בולטים ומנהלים בכירים והנשים הן בדרך כלל צעירות, עובדות החברה. האלכוהול זורם כמים ואחרי הארוחה מחולקים הסמים – בדרך כלל אקסטזי, שידוע כמסיר מעצורים. בחלק מהמסיבות כדורי האקסטזי מופיעים עם לוגו החברה. אחרי הסמים מגיע הסקס: מארגני המסיבות דואגים למספר גדול יותר של נשים מגברים כדי לאפשר לגברים לקיים יחסי מין עם יותר מאישה אחת במקביל ולהגשים פנטזיות. ברוב המקרים הם עושים סקס בקבוצות של שני גברים ושלוש נשים.

אמילי צ'אנג חושפת על ניצול נשים במסיבות הסקס של עמק הסיליקון. Bloomberg, GettyImages
אמילי צ'אנג חושפת את ניצול נשים במסיבות הסקס של עמק הסיליקון/GettyImages, Bloomberg

לנשים אין דרך לצאת מזה

צ'אנג מספרת שאורחים רבים מגיעים למסיבות עם נשותיהם, בעליהן או בני/ות הזוג איתם הם נמצאים במערכת יחסים פתוחה. הנשים, עובדות החברה, אינן מחויבות להשתתף אולם על אלה שבוחרות להגיע מופעל לחץ אדיר לשתות, לצרוך סמים ולחצות את הגבולות שלהן. הנשים שמגיעות ומשתתפות באורגיות יכולות לשכוח מהקריירה שלהן: מנהלי החברה יזלזלו בהן והן יאבדו את כבודן בתעשייה. אם מדובר ביזמית - אף אחד מהמשקיעים לא ייתן לה את כספו. בנוסף, היא תגלה שגברים שהגיעו למסיבות האלה ינסו להטריד אותה מינית בעבודה. אם כך לשם מה להגיע בכלל? כי נשים שנמנעות מלהגיע או לקחת חלק בפעילויות מסומנות מיד כבעייתיות ומודרות מהקליקה.

"אם את בוחרת להשתתף במסיבות הסקס האלה, אל תנסי לעולם לפתוח חברה או לפנות למשקיעים. הדלתות האלה יסגרו בפניך. אבל אם לא תשתתפי, את ננעלת בחוץ. את אוכלת אותה כך או כך", סיפרה אחת מהמשתתפות לצ'אנג. אחרת הוסיפה: "בלתי אפשרי ליצור קשר אישי עם משקיע ואם תצליחי – זה בגלל שהוא נמשך אליך. הוא יחשוב שאת חלק מהמעגל הפנימי. בסן פרנסיסקו זה אומר שאת מוזמנת לסוג של אורגיה. לא יכולתי לברוח מזה כאן".

גיף סיליקון וואלי. אתר רשמי
חשבתם שזה שיא הסקס בעמק הסיליקון?/אתר רשמי

צ'אנג חשפה גם שאליטת ההייטק הגברית רואה בעצמה משפיעה יותר משחקנים וספורטאים מוכרים, "יש לנו מוניטין יותר גבוה מבחור עשיר רנדומלי כי אנחנו מייצרים מוצרים שנוגעים להרבה מאוד אנשים", אמר אחד המייסדים לצ'אנג, "אתה עושה סרט ואנשים צופים בו בסוף השבוע. אתה יוצר מוצר והוא נוגע בחיי אנשים למשך שנים". שחרורו של הספר מגיע בתזמון מושלם להאשמות שפורסמו לאחרונה על אפליה והטרדות מיניות בחברות עמק הסיליקון.

אורגיה במסיבה בעמק הסיליקון. Mark Richard/Contact Press Images, מערכת וואלה! NEWS
ככה זה נראה - מסיבת סקס בעמק הסיליקון/מערכת וואלה! NEWS, Mark Richard/Contact Press Images

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully