וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

‫#‏עשרים_ושש_זה_לא_ילד‬: מה אתם עשיתם עד גיל 26?

10.1.2018 / 9:33

הקלטות של יאיר נתניהו וחבריו במועדון חשפנות, שנחשפו בחדשות 2, עוררו תגובות רבות ברשת וכעת תופס תאוצה השטאג המאגד את סיפורי הגולשים, מה הם הספיקו עד גילו של נתניהו

26 זה לא ילד. צילום מסך
מה, אתם לא יצאתם למועדוני חשפנות על חשבון המדינה בגיל 26?/צילום מסך

סערת הקלטת של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, ממשיכה להעסיק את הגולשים הישראלים ברשתות החברתיות. בין אלפי פוסטים שמבקרים או תומכים במעשיו של נתניהו ג'וניור, הממים והפוסטים השנונים, החל לתפוס תאוצה ההשטאג ‫#‏עשרים_ושש_זה_לא_ילד.


תחת ההשטאג הזה כתבו מאות גולשים וגולשות את סיפורם האישי, בדגש על ההישגים שלהם עד גיל 26. ההשטאג החל כביקורת על קו ההגנה של יאיר נתניהו, כי מדובר בהשתטות של בן נוער, ומתמקד בעובדה שיאיר הוא כבר בוגר (כאמור, בן 26) שגר בבית ראש הממשלה ויוצא לבילויים על חשבון משלם המסים. הגולשים תהו מה העבודה של נתניהו ופירטו בפוסטים מה הם עשו בגילו.

זמן קצר לאחר שידור ההקלטות של יאיר נתניהו וחבריו, לאחר בילוי במועדון חשפנות בחדשות 2, בנו של ראש הממשלה הגדיר את הכתבה כ"צהובה ומבישה" ואף ציין כי מדובר בהקלטות סתר לא חוקיות שבוצעו לפני שנתיים וחצי. "זו הייתה שיחה לילית, תחת השפעת אלכוהול, בה אמרתי דברי הבל על נשים ודברי הבל אחרים שמוטב שלא היו נאמרים", הסביר.

שיחתו של נתניהו עם נציגו של המיליארדר ג'יימס פקר בארץ, רומן אברמוב, ובנו של טייקון הגז קובי מימון - ניר מימון -הוקלטה במהלך קיץ 2015, ערב חתימת מתווה הגז. במהלך הבילוי, נתניהו לווה על ידי מאבטח ונהג שרד.

"הדברים אינם מייצגים את מי שאני, את הערכים עליהם חונכתי ואת מה שאני מאמין בו", הוסיף יאיר נתניהו. "אני מצר על הדברים ומתנצל אם מישהו נפגע מהם. כמו כן, הדברים שאמרתי לניר מימון היו בגדר בדיחה לא מוצלחת והסתלבטות עליו, וכל בר דעת מבין זאת. מעולם לא התעניינתי בנושא מתווה הגז ולא היה לי שום מושג לגבי פרטיו".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully