וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם העדכון החדש לאייפון מכיל הפתעה לא נעימה

14.1.2018 / 9:08

הנפגעים העיקריים הם מכשירי אייפון 6 ומטה. למרות הירידה במהירות, מומלץ כן לעדכן את האייפון, מאחר ועכשיו כל האקר מתחיל כבר יודע איך לגנוב את כל הסיסמאות מהמכשיר

עדכון iOS 11.2.2. צילום מסך
העדכון האחרון לאייפון. יש דיווחים על פגיעה בביצועים במכשירי אייפון 6./צילום מסך

במטרה להתגבר על הליקוי באבטחה שהתגלה בארכיטקטורת ARM (וגם במעבדי אינטל -AMD) בשבוע שעבר, הנחשב לחור החמור ביותר באבטחה בשנים האחרונות, שיחררה אפל עדכון בזק (מספרו iOS 11.2.2) עבור כל המכשירים המריצים את מערכת ההפעלה שלה. בעוד החברה הזהירה כי העדכון עשוי להפחית במעט את ביצועי המכשיר, ברמה של לא יותר מ-2.5 אחוזים ולא אמור להיות מורגש, נראה כי האיטיות כפי שדיווחו משתמשים, גדולה בהרבה ובנוהל, הנפגעים העיקריים הם המכשירים הישנים יחסית.

הפרצה שהתגלתה על ידי חוקרי גוגל מאפשרת גישה קלה לליבת המערכת, שאחראית על הקשר בין רכיבי החומרה לתוכנה. האקרים יכולים לנצל את החור העצום הזה באבטחה כדי להשיג גישה מהירה לכל הסיסמאות שלכם ולהגיע לאזורים הכי מוגנים של מערכת ההפעלה.

אחרי האטת המעבד היזומה של אפל, בשל סוללה מיושנת, הטלאי החדש מוביל לפגיעה משמעותית בחווית השימוש אחרי העדכון, כך מדווח בלוגר פופולרי שזוכה לגיבוי מחלק מהמשתמשים. הוא השווה את ביצועי המעבד ביישומי מבדקים, לאחר העדכון, וגילה שהוא מפחית את הביצועים ברמה של 30 אחוזים בהשוואה לעדכונים קודמים, בניגוד למה שמסרה אפל.

הנפגעים העיקריים הם מכשירי אייפון 6 ומטה, שם נרשמה האטה דרסטית בשיעור של 39 אחוזים ו-41 אחוזים בבדיקת ביצועים של ליבה בודדת וגם בבדיקה של כמה ליבות. לפי הדיווחים, העדכון לא השפיע משמעותית על האייפונים החדשים כמו אייפון 7 ומעלה. למעשה, חלק מהגולשים בטוויטר דיווחו שאייפון 7 שלהם אף חזר לעבוד כמו שצריך שוב.

למרות הירידה במהירות, מומלץ כן לעדכן את האייפון, מאחר והפרצה חושפת את כל הסיסמאות שלכם להאקרים, ועכשיו כשהפרצה מוכרת בכל העולם לא מן הנמנע שכל מני האקרים מתחילים יעשו שימוש בכלים שלא דורשים ידע טכני רב כדי לנסות להשתלט על מכשירים שלא עודכנו בטלאי אבטחה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully