וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי A8 החדש הושק הבוקר בישראל; המחיר: 1,999 שקלים

15.1.2018 / 10:28

בסכום הזה תקבלו צג Infinity איכותי בגודל 5.6 אינץ', 4 גיגה RAM, סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה עם טכנולוגיית טעינה מהירה ועוד

גלקסי A8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מפרט מתקדם, תג מחיר נוח./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

פחות מחודש לאחר שהוכרזו בעולם, סמסונג משיקה בישראל את שני דגמים החדשים בסדרת גלקסי A - גלקסי A8 וגלקסי A8 פלוס. שני הדגמים מציעים מצלמה קדמית כפולה, צג Infinity גדול ואת העיצוב המוכר של מכשירי סמסונג. לדברי החברה, מערך הצילום הקדמי הכפול מאפשר לצלם תמונות סלפי חדות וברורות גם בתנאי תאורה לא אידיאליים. פיצ'ר ה-Live Focus מאפשר כיוונון אפקט הבוקה (Bokeh; צילום העומק) לפני או אחרי הצילום והפקת תמונות באיכות גבוהה.

לגלקסי A8 מסך בגודל 5.6 אינץ' מסוג Super AMOLED, מעבד Exynos 7885 מתוצרת החברה, זיכרון עבודה של 4 גיגה RAM, אחסון פנימי בנפח 64 גיגה, סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה עם טכנולוגיית טעינה מהירה והוא מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1 ולא אנדרואיד 8 אוריאו העדכנית ביותר. המצלמה האחורית של 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7 ומצלמה קדמית כפולה, חיישן אחד של 16 מגה פיקסל ושני של 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.9.

לגלקסי A8 פלוס מסך בגודל 6 אינץ' מסוג Super AMOLED, מעבד Exynos 7885, זיכרון עבודה של 4 גיגה RAM, אחסון פנימי של 64 גיגה, סוללה בנפח 3,500 מיליאמפר-שעה עם טכנולוגיית טעינה מהירה ומערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1. מערך הצילום של דגם הפלוס זהה למערך הצילום ב-A8 הרגיל.

גלקסי A8. סמסונג,
גלקסי A8/סמסונג

לדברי סמסונג, הודות לטכנולוגיית ייצוב התמונה הדיגיטלית (VDis) ופיצ'ר ה-Hyperlapse החדש, ניתן ליצור בסמארטפונים החדשים סרטוני קפיצת זמן (Time-Lapse). למסך האינפיניטי יש יחס תצוגה של 18.5:9 ולשני המכשירים תצוגת AlwaysOn, המאפשרת לקרוא התראות ואת השעה ללא פתיחה של המכשיר.

המכשירים החדשים נהנים מעמידות בפני מים ואבק ברמה הגבוהה ביותר בתקן IP68 והם הסמארטפונים הראשונים בסדרת A של סמסונג התומכים במשקפי המציאות המדומה, Gear VR, של סמסונג. גלקסי A8 הרגיל נמכר במחיר של 1,999 שקלים וגלקסי A8 פלוס נמכר ב-2,299 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גלקסי A8. סמסונג,
גלקסי A8/סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully