וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו אנשים מלגו": צילום משפחתי השתבש לחלוטין והתוצאות קורעות

22.1.2018 / 8:24

הורים שילמו לצלמת "מקצועית" כדי ליצור את התמונה המשפחתית המושלמת עם ילדיהם, אך חיכתה להם הפתעה: פניהם של בני המשפחה נראו כמעט לא אנושיים. ועדיין, לדבריהם "זה היה שווה כל אגורה"

תמונות שצריך להתבונן בהן פעמיים כדי להבין מה רואים בהן/YOUTUBE

בווידאו: תמונות שגורמות להסתכל פעמיים

זוג הורים ממיזורי, ארצות הברית, החליטו לשלם 250 דולר לצלמת מקצועית כדי ליצור את התמונה המשפחתית המושלמת - מה כבר יכול להשתבש? ובכן, לא מעט. הצלמת עצמה, אישה בגיל העמידה, פנתה לדייב ופאם זרינג, שהחליט ללכת על זה והגיעו להצטלם אצלה יחד עם שני ילדיהם ועם אימו של דייב. מספר חודשים אחר כך הצלמת יצרה איתם קשר ובישרה להם שסיימה לערוך את התמונות, אך כשקיבלו אותם חיכתה להם הפתעה קורעת במיוחד.

פניהם של בני המשפחה בתמונות היו מוזרים מאוד. תווי הפנים שלהם נעלמו והעיניים והשיניים שלהם בכלל לא נראו אנושיים. "אף פעם לא צחקתי כל כך חזק", סיפרה פאם, "הילדים היו כל כך מבולבלים. הם חשבו שאנחנו עובדים עליהם, ורק חזרו ואמרו שהם נראים כמו אנשים מלגו".

עוד בנושא

מומחים ממליצים על "אתגר 30 ימי סקס" לשדרוג חיי המין שלכם
התיכוניסטית שהצליחה לשכנע את כוכב "דברים מוזרים" להצטלם איתה לתמונת המחזור

צילום משפחתי שהשתבש. צילום מסך
פניהם של בני המשפחה בתמונות היו מוזרים מאוד. תווי הפנים שלהם נעלמו והעיניים והשיניים שלהם בכלל לא נראו אנושיים/צילום מסך

האם המשועשעת מיהרה לפרסם את התמונות בפייסבוק, וכתבה: "אוקיי. זאת לא בדיחה. שילמנו לצלמת, שטענה שהיא מקצועית, 205 דולר לצילום משפחתי. אלה התמונות האמיתיות שהיא שלחה לנו. היא אמרה שהצל קלקל את היום השמשי והיפה שהיה, ושהמרצה שלה אף פעם לא לימד אותה לתקן את זה. תרגישו חופשי לשתף. באמת שלא צחקתי ככה שנים. אי אפשר להמציא דברים כאלה". הפוסט שלה זכה לכ-400 אלף לייקים ולמספר דומה של שיתופים.

הפוסט של פאם

פאם סיפרה שביקשה מהצלמת את התמונות המקוריות, אך שהיא לא מעוניינת בהחזר כספי. למעשה, היא מקווה שהתמונות האלה ישמשו כנושא לשיחה במשרד הביטוח בו היא ובעלה עובדים יחד. "זה היה שווה כל אגורה שהוצאנו", סיכמה.

  • עוד באותו נושא:
  • צילום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully