וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים, שימו לב: אלה הדברים שיעשו אתכם נחשקים יותר בטינדר

24.1.2018 / 8:53

ניסוי שנערך לאחרונה העלה ממצאים באשר להרגלים של משתמשי הטינדר, וגילה כי לגברים שעוסקים בספורט סיכויים גבוהים בהרבה למצוא מאצ'ים. דירוג ענפי הספורט הנחשקים ביותר מחכה לכם בפנים

מחקר מצא: רוב תמונות הפרופיל בטינדר משעממות/סיפור בדקה

בווידאו: הומור בטינדר - עוזר או הורס? גלו בעצמכם

אפליקציות ההיכרויות והדייטינג הפכו למרכיב עיקרי בשוק הפנויים-פנויות, ורווקים רבים מחזיקים בחשבונות טינדר או אפליקציות דומות. למעשה, מחקרים מראים שאחת מכל חמש מערכות יחסים, 20 אחוזים מהן, מתחילה בדיוק בצורה הזו, אך אין ספק שהעולם הזה קשוח יותר עבור גברים מאשר לנשים - אז זה הזמן לסדר להם כמה טיפים.

עוד בנושא

אלה אתרי הנופש למי שאוהב להסתובב ערום במזג האוויר החורפי
איבדה את עבודתה, בן זוגה ואלפי דולרים - בגלל התמכרות לקנדי קראש

טינדר. ShutterStock
זה רק ספורט. טינדר/ShutterStock

בגלל שגברים מחליקים ימינה (כלומר, מסמנים שהם מעוניינים באישה מסויימת באפליקציה) פי שלוש מנשים, סיכוייהם למצוא מאצ' נמוך בהרבה, אך על פי ניסוי טינדר שנערך, הסיכויים הללו משתפרים פלאים עבור גברים שעוסקים בספורט. גבר, שבפרופיל שלו אין אף אזכור לספורט, זוכה בממוצע ל-57 מאצ'ים, בעוד שפרופיל ספורטיבי זוכה ל-94.2 מאצ'ים.

ניסוי הטינדר אף העלה ממצאים לגבי ענפי הספורט המועדפים על נשים, וזהו דירוג הענפים המובילים, אלה שמשפרים את סיכויי הגברים בצורה הכי משמעותית. ענף הספורט שנשים הכי מקוות שבני הזוג שלהן יעסקו בו הוא רוגבי (פרופיל עם אזכור לרוגבי זוכה ל-120 מאצ'ים בממוצע), אחריו הרמת משקולות (117 מאצ'ים), גולף (104), שחייה (102) ואגרוף (97). הכדורגל אמנם לא נכלל בחמישייה המובילה, אך עדיין נמצא לפני מספר ענפים, כמו ריקוד, התעמלות ורכיבה על סוסים.

אז מסתבר שמעבר לפן הבריאותי, ספורט גם עשוי לתרום לחיי האהבה שלכם. למה אתם מחכים?

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully