וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון x כבר לא יבוא: רשת iShare פושטת רגל - והלקוחות חסרי אונים

18.1.2018 / 9:19

עשרות ישראלים כבר שילמו כ-6,000 שקלים על אייפון אותו הם לא יקבלו, וכנראה גם לא את כספם בחזרה. "נעבוד בשיתוף פעולה עם כל גורם שרק אפשר במטרה להביא לפגיעה מינימלית בלקוחות, בעובדים, בספקים ובשותפים אסטרטגיים אחרים", אומר עורך הדין שמייצג את החברה

חנות ISHARE. צילום מסך
הלקוחות מדווחים שאין מענה בחנות או במוקד. גם לנו לא ענו בטלפון./צילום מסך

"שלום חברים, קניתי שני מכשירי אייפון X ב-8 בנובמבר. תוך פרק זמן של שבועיים ביטלתי את הרכישה של שניהם ושלחו טופס זיכוי (אמרו לי שזה ייקח 14 ימי עבודה). עברו כבר כמעט חודשיים ואין שום החזר באופק (בזמן שהתשלומים שלי יורדים דרך האשראי כמו שעון)" - כך כתב אריק, בקבוצת הפייסבוק "נפגעי iShare", והוא לא היחיד שרכש ברשת הקטנה, המוכרת מוצרי אפל, ונותר בלי הכסף ובלי המוצר.

בתקופה האחרונה נקלעה הרשת לצרות ואמש הם ניתקו את הטלפונים והורידו את אתר האינטרנט שלהם מהאוויר, עמוד הפייסבוק של החברה לא עודכן כבר שלושה ימים ולדברי עורך הדין שמונה לטפל במשבר של iShare, עשרות לקוחות ששילמו על אייפונים חדשים בין 5,000 ל-6,000 שקלים לא צפויים לראות בקרוב את כספם או את האייפון.

קבוצת נפגעי iShare בפייסבוק נפתחה כבר בתאריך 20 ביוני 2017. כבר אז רוכשים רבים דיווחו על שירות לקוחות מגמגם ועל מוצרים שהוזמנו ולא הגיעו. חלק דיווחו כי לאחר ביטול העסקה הכסף לא חזר ואנשים שעבדו עם החברה סיפרו לוואלה! TECH כי החברה מעולם לא הייתה ידועה בשירות לקוחות יעיל.

הלילה הלבן של iShare בהשקת אייפון X

כבר בהשקת אייפון X, בחודש ספטמבר, התגאתה החברה בדף הפייסבוק שהיא הראשונה להציע את המכשיר בישראל, לפני יבואניות רשמיות של אפל כמו iDigital וספקיות הסלולר. כבר באותו הזמן, במקביל למכירה המוקדמת, הצטברו תלונות של לקוחות על אייפונים שלא הגיעו. "לפני מעל לחודש וחצי הזמנתי מהם בהזמנה מוקדמת אייפון X נפח של 256GB בסכום של 5,599 שקלים ב-4 תשלומים. מאז אני רודף אחריהם שבועות כדי לקבל תשובה על ההזמנה וכל פעם הם באים עם תירוצים אחרים ומבטיחים שהשבוע יגיע - ככה כבר במשך שלושה שבועות כל פעם אומרים שהשבוע יגיע", כתב דני בקבוצה. "אני רוצה לבטל את ההזמנה ולקבל את הכסף שלקחו ממני בהקדם. למזלי חילקתי את זה ל-4 תשלומים, אבל 2 כבר נגבו ואשמח לדעת איך להתמודד איתם ככה שאקבל את הכסף בהקדם, במיוחד אחרי הסיפורים הנוראיים שקראתי כאן".

לפי העדויות של הלקוחות בפייסבוק, נראה כי החברה שלחה ללקוחות מסמכים המעידים על ביטול העסקה אך בפועל לא קרה דבר. אנחנו מציעים לכל לקוח שביצע את העסקה בכרטיס האשראי, להפעיל את הביטוח ולדווח על מוצר שלא התקבל ובכך לנסות לקבל את ההחזר על המוצר, או לפחות למנוע תשלומים נוספים.

בקבוצה ניתן למצוא עוד שלל לקוחות שדיווחו על כך שהזמינו מוצרים כמו מחשבים ואייפונים שפשוט לא הגיעו. כשהם פנו לרשת, נאמר להם כי הם יקבלו את המכשירים תוך שבוע, בכל פעם מחדש. לקוחות אחרים התלוננו שהם שלחו את האייפונים שרכשו מ-iShare לתיקון ולא קיבלו חזרה את המכשיר אחרי יותר מחודש. מאתמול בערב, כאמור, אי אפשר לקבל תשובות מהחברה ונראה שהיא עומדת בפני הליך של כינוס נכסים.

ניסינו להשיג את מנכ"ל החברה בטלפון אך הוא לא ענה, במוקד של iShare אין מענה, וגם בחנויות עצמן אי אפשר לקבל תשובות. הגורם היחידי שהצלחנו להגיע אליו היה משרד יחסי הציבור של עורך הדין המייצג את החברה שמסר לנו כי "בתקופה האחרונה נקלעה החברה לקשיים כלכליים. אנו עושים את כל המאמצים בכדי לנסות ולפתור את המצב שנוצר, כולל השקעת כסף מצד הבעלים, הלוואה שלקחנו לתוך העסק וניסיון לחפש משקיעים חיצוניים. אנו נעבוד בשיתוף פעולה עם כל גורם שרק אפשר במטרה להביא לפגיעה מינימלית בלקוחות, בעובדים, בספקים ובשותפים אסטרטגיים אחרים".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
תלונות נגד ISHARE. צילום מסך
חלק מתלונות הגולשים./צילום מסך

המכירה המוקדמת של אייפון X

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully